فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا تاکید کرد ضرورت توسعه نظم و آرامش در فضای ستادی و مراکز انتظامی استان‌ها

فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا گفت: توسعه نظم و آرامش در فضا و محیط ستادی و مراکز انتظامی استان‌ها از اولویت‌های اصلی این یگان است.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار "مسعود جعفری نسب"، در پنجمین نشست تخصصی فرماندهان پشتیبانی قرارگاه انتظامی و مرزبانی استان‌ها، رده‌های حوزه مرکزی و مراکز آموزشی ناجا، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، ماموریت‌های فرماندهی پشتیبانی و آمادی ناجا را تشریح و اظهار کرد: ایجاد وحدت رویه و همسان سازی امور در سطح کشور یکی از اولویت‌های اساسی آماد و پشتیبانی ناجا است.
وی افزود: طی یک سال گذشته اقدامات مطلوبی در حوزه "انضباط بخشی" صورت گرفته، ضمن اینکه حفظ و حراست از مقرها و مراکز انتظامی به جد و با بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌ها دنبال می‌شود.
فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا ادامه داد: در داخل ستاد تلاش کردیم تا ضمن توجه به قوانین، امکانات و ظرفیت‌هایی برای ارائه خدمات ترابری و تغذیه‌ای برای آحاد کارکنان، سربازان وظیفه و مراجعه کنندگان ایجاد کنیم.


این مقام عالی انتظامی ادامه داد: همواره تاکید فرمانده ناجا توسعه نظم و آرامش در فضای ستادی و مراکز انتظامی استان‌ها است، بنابراین توانستیم با ایجاد رستوران سنتی و فروشگاه در ستاد ناجا، ارائه خدمات اتومبیل و ایجاد کارواش، راه‌اندازی بوفه و مراکز تغذیه‌ای و... گام‌هایی برای تحقق این تاکید برداریم و در آینده‌ای نزدیک این الگوهای خدماتی و رفاهی را در استان‌ها نیز اجرایی خواهیم کرد.
سردار جعفری نسب با بیان اینکه همواره تکریم سربازان وظیفه و حفظ شان و منزلت این جوانان عزیز رویکرد جدی مان است،گفت: تلاش داریم در بخش‌های مختلف ستادی و استانی، رضایت فرماندهان، کارکنان و سربازان وظیفه را جلب کنیم و در این راستا از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را خواهیم برد.
سایر اخبار این روزنامه
امضا قرارداد سوآپ ارزی ایران با سه کشور برای سهولت صادرات 66 مسافر و خدمه هواپیمای تهران ـ یاسوج جان باختند فراخوان اعتصاب در مدارس آمریکا برای اعتراض به حمل سلاح آیا گوش شنوائی وجود دارد؟ رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم با تصویب مجلس در قالب لایحه بودجه سال 97 750 میلیارد ریال به آبرسانی شرب روستایی و عشایری اختصاص یافت پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی، آماده ارسال گاز به شبکه سراسری انصارالله یمن پهپاد جاسوسی عربستان را در صعده سرنگون کرد جان کری: اظهارات نتانیاهو درباره برجام اساسا درست نیست بررسی آخرین تحولات یمن با حضور دکترعراقچی و معاونین وزیران خارجه اروپایی فرمانده پشتیبانی قرارگاه ستاد ناجا تاکید کرد ضرورت توسعه نظم و آرامش در فضای ستادی و مراکز انتظامی استان‌ها رئیس سازمان میراث خبرداد: نظارت بر عرضه خدمات گردشگری در نوروز افزایش می‌یابد 50 هزار واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: اقرار می کنیم در زمینه عدالت عقب مانده ایم