جوابیه

احتراما پیرو انتشار خبری در روزنامه «ابتکار» با تیتر «غیبت علی ربیعی در مراسم جانباختگان سقوط هواپیما» در تاریخ 10/12/1396 مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات نسبت به درج توضیحات ذیل جهت تنویر افکار عمومی در آن روزنامه اقدام نمایید.
1- دکتر ربیعی در روز سه شنبه مورخ 8/12/1396 در مراسم جانباختگان سانحه هواپیمایی آسمان در دنای یاسوج، در مسجد قدس واقع در فرودگاه مهرآباد- خیابان قدس شرکت و با بازماندگان و خانواده‌های جانباختگان این سانحه دلخراش ابراز همدردی کردند.
2- در روز چهارشنبه 9/12/1396 دکتر ربیعی به همراه رئیس جمهور محترم در سفر استانی هرمزگان بوده و با توجه به اینکه چند پروژه افتتاح شده با حضور ریاست محترم جمهوری مربوط به این وزارتخانه بود، اساسا ایشان امکان حضور در مراسم روز چهارشنبه را نداشتند.
ابن در حالی است که متن خبر نشان می‌دهد شما از سفر رئیس جمهور محترم و حضور تعدادی از اعضای هیئت دولت از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر مطلع بودید اما اشاره‌ای به این موضوع نداشته اید.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» درباره روند بهره‌برداری از پردیس تئاتر تهران گزارش می‌دهد رویای ناتمام شهرداری در خاوران « ابتکار» سفر جنجالی ولیعهد عربستان به انگلیس را بررسی می‌کند فرش قرمز «ملکه » برای «شاهزاده» رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت: مردسالاری و زن ستیزی را قبول نداریم محمد صادق جنان صفت با کدام کشورها متحد اقتصادی شویم در آستانه روز زن چگونگی رسیدن به فصل مشترکی از دیدگاه سنت و مدرنیته به جامعه زنان بررسی شد «ابتکار» در آستانه روز زن گزارش می دهد زنان به روایت بهارستان «ابتکار» سکوت ها و افشاگری های مصلحتی سیاست مداران را بررسی می کند گفتن یا نگفتن، مسئله این است! انتقاد امانی از ولخرجی‌ها در شهرداری فاکتور دومیلیارد تومانی آش نذری به اسم کار فرهنگی «ابتکار» نظام مالیات ستانی در اقتصاد کشور را بررسی کرد سرگردانی عدالت مالیاتی میان هدف یا وسیله بودن مطهری: جلسات هفته آینده به استیضاح وزارت کار و رفاه خواهد گذشت در بیست و نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین نمایشگاه توانمندی‌های عشایر و روستاییان چه می‌گذرد؟ آذر منصوری: برخوردهای قهری با مساله حجاب دختران جوابگو نخواهد بود جوابیه درخواست هیات نمایندگی آمریکا در آژانس برای رسیدگی به کاستی‌های برجام کاستی های توافق هسته ای رفع شود اعدام کودکان و نقض گسترده حقوق کودک وزارت خارجه فرانسه: پاریس خواهان ادامه گفت‌وگوی شفاف و قوی با ایران است