بازداشت جمعی از تجمع‌کنندگان مقابل وزارت کار

به مناسبت روز جهانی زن و با فراخوان عمومی «در خانه نمی‌مانیم» عده‌ای روز پنج‌شنبه در مقابل وزارت کار در تهران تجمع کردند که تعدادی از آنها از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی بازداشت شدند.
به گزارش ایسنا، در این تجمع دو تن از خبرنگاران هم دستگیر شده‌اند. رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این‌باره اظهار کرد: با دستور وزیر کار موضوع درحال پیگیری است و با همکاری مرکز حراست وزراتخانه تلاش‌های لازم به‌منظور رفع مشکل این دو خبرنگار درحال انجام است.
روزبه کردونی با اشاره به اینکه بازداشت خبرنگاران در چارچوب اختیارات و مسئولیت‌های قانونی این وزارتخانه نیست، تاکید کرد: به لحاظ اهمیت‌شان جامعه خبری و رسانه‌ای تمام مساعی خود را برای رفع مسئله به‌وجود آمده به عمل آورده‌ایم و با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم موضوع به‌زودی حل شود. همچنین گفتنی است، روز پنج‌شنبه جمعی از فعالان حقوق زنان با حضور در متروی تهران درباره موضوعاتی از جمله حقوق اولیه زنان و خشونت علیه زنان در واگن‌ها با مردم گفت‌وگو کردند.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب در دیدار شاعران و ستایشگران اهل بیت (ع) حضور ایران در منطقه ربطی به آمریکا و اروپا ندارد «ابتکار» در گفت‌وگو با نمایندگان عملکرد فراکسیون امید در سال دوم فعالیت مجلس دهم را بررسی کرد راه های حفظ سلامتی هنگام تمیز کردن منزل در آستانه سال نو بررسی شد خانه‌تکانی بدون درد! محمدعلی وکیلی موانع شکل گیری گفت وگو درجامعه کنونی ایران ! یادآوری سرنوشت رئیس جمهوری معذول ابتدای انقلاب به رئیس دولت دوازدهم با چه هدفی انجام می شود؟ استقبال مخاطبان امروزی از سریال‌های مناسبتی بررسی شد سیمای نوروزی در گیر و دار کیفیت بازداشت جمعی از تجمع‌کنندگان مقابل وزارت کار «ابتکار» از اجراهای خیریه یکی از گروه‌های موسیقی خیابانی گزارش می‌دهد نت‌های خیابانی، حامی کودکان سرطانی سخنگوی شورای نگهبان: ممکن است در احراز صلاحیت ها اشتباهاتی هم رخ دهد کاخ سفید از احتمال دیدار رئیس دولت آمریکا و رهبر کره شمالی در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد سخنگوی شورای نگهبان: ممکن است در احراز صلاحیت ها اشتباهاتی هم رخ دهد