پیکر 7 شهید ایرانی در وطن

بامداد دوشنبه هواپیماهای رژیم صهیونیستی با تجاوز به حریم هوایی لبنان، اقدام به شلیک موشک به سوی فرودگاه نظامی ‏‏T4 در خاک سوریه کردند. در جریان این تجاوز صهیونیست‌ها 7 مستشار ایرانی به شهادت رسیدند. روز سه‌شنبه پیکر پاک این شهدای ایرانی وارد کشور شد.
بر اساس این گزارش، در نخستین ساعات روز دوشنبه 20 فروردین ماه 97 مصادف با 9 آوریل چندین موشک به فرودگاه نظامی T4 در استان حمص سوریه شلیک شد که سامانه پدافند هوایی سوریه بیشتر آنها را منهدم کرد. در مجموع 8 موشک به پایگاه هوایی T4 شلیک شد که پدافند هوایی سوریه موفق به انهدام 5 موشک شد اما 3 موشک به پایگاه هوایی T4 اصابت کرد. در پی این عملیات رژیم صهیونیستی تعدادی شهید و زخمی شدند. در این حمله هوایی 7 تن از مستشاران ایرانی به شهادت رسیدند.
فرودگاه نظامی T4 که نام دیگر آن فرودگاه نظامی «التیاس» است، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پایگاه‌های نظامی سوریه به شمار می‌رود و حدود 50 کیلومتر از شرق شهر تدمر در حمص فاصله دارد. فرودگاه نظامی  T4 اصلی‌ترین پایگاه  نیروهای سوری و همپیمانانش به شمار می‌رود که نقش پشتیبانی و حمایت و تسلیح نیروهای سوری را که در استان‌های دیرالزور، حومه حماه و حلب علیه تروریست‌های تکفیری می‌جنگند، ایفا می‌کند. صبح روز سه‌شنبه 21 فروردین ماه 97 پیکرهای مطهر شهدای حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی T4 سوریه وارد معراج شهدای تهران شد.
اسامی این شهدا عبارت است از: اکبر زوارجنتی از تبریز، مهدی لطفی‌نیاسر از قم، سیدعمار موسوی از اهواز، مرتضی بصیری‌پور از بیرجند، مهدی دهقان از کاشان و حامد رضایی از تهران. دیروز مراسم وداع با شهیدان مهدی لطفی‌نیاسر و حامد رضایی ساعت 16 در ستاد معراج شهدای تهران با حضور خانواده این شهدا برگزار شد. به گزارش «وطن‌امروز»، در این مراسم پدر شهید مهدی لطفی‌نیاسر که در کسوت روحانیت است، بر سر پیکر فرزند شهیدش گفت: پسرم 2 آرزو داشت؛ یک اینکه اگر می‌کشد،  صهیونیست‌ها را بکشد و اگر کشته می‌شود، به دست صهیونیست‌ها کشته شود. حتی فرزندم نمی‌خواست به دست وهابیون کشته شود. وی افزود: مادر شهید مرتب برای شهادتش آرزو می‌کرد و فقط یک چیز می‌گفت. او می‌گفت ان‌شاء‌الله فرزندم یک عمر خدمت کند و بعد شهید شود. حالا اما وسط خدمت شهید شد ولی شاید همین بهتر باشد. هر چه خدا صلاح بداند.
گفتنی است، پیکر مطهر شهدای دیگر نیز جهت برگزاری مراسم استقبال و وداع به شهرهای زادگاه‌شان منتقل شد.