ولايتي: حمله صهيونيست‌ها به فرودگاه تي4 بي پاسخ نمي‌ماند

دكتر علي اكبر ولايتي در گفت و گو با واحد مركزي خبر در دمشق با اشاره به جنايت صهيونيست‌ها عليه نيروهاي سوري و مدافعان حرم در فرودگاه تيفور (تي 4) حمص، خاطرنشان كرد، اين جنايت قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند. ولايتي تصريح كرد كه مدافعان حرم همچنان در كنار ملت و دولت سوريه با دشمنان امت اسلامي به ويژه رژيم صهيونيستي و اربابانشان در اين كشور مبارزه و ايستادگي مي‌كنند. دبيركل مجمع جهاني بيداري اسلامي خاطرنشان كرد، معتقديم كه پيروزي نزديك است و به زودي دشمنان را از كشور سوريه بيرون خواهيم كرد. وي با تبريك پيروزي‌هاي ارتش سوريه و متحدانش در غوطه شرقي، گفت: پيروزي‌هاي اخيري كه ارتش سوريه و متحدانش در غوطه شرقي ريف دمشق به دست آوردند، بسيار مهم بود كه اين امر باعث ناراحتي دشمنان شده است.
مشاور امور بين الملل رهبر معظم انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: شدت ناراحتي دشمنان به ويژه امريكايي‌ها و صهيونيست‌ها سبب شده تا آنان به دروغ دولت سوريه را در شهر دوما به استفاده از سلاح شيميايي متهم كنند.
ولايتي افزود: اين موضوع يك طرح شيطاني است كه هر چند يك بار امريكايي‌ها عليه مردم مظلوم سوريه استفاده مي‌كنند كه آخرين بار آن حمله هوايي رژيم اشغالگر اسرائيل به فرودگاه حمص بود. دبيركل مجمع جهاني بيداري اسلامي تأكيد كرد: دشمنان بدانند كه در هفت سال گذشته در سوريه نتوانستند به پيروزي برسند و در آينده نيز نخواهند توانست به اهداف شوم خود در اين كشور و منطقه دست پيدا كنند.