تا پایان فروردین ماه انجام می‌شود واگذاری 1000 هکتار از اراضی شهرک‌های کشاورزی به تولید کنندگان

در جلسه هیئت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی، پیش‌بینی شد حدود یک هزار هکتار از اراضی شهرک‌های کشاورزی واگذار شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های کشاورزی؛ در این جلسه گزارش میزان واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران در نقاط مختلف کشور و همچنین جذب اعتبارات مربوط به زیرساخت‌ها اعم از استانی و ملی بررسی شد و هرکدام از اعضا در خصوص چگونگی انجام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های آماده واگذاری نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
بر اساس این گزارش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع تاکنون بالغ بر 810 هکتار از اراضی شهرک‌ها به سرمایه‌گذاران واگذار و پیش‌بینی شد تا پایان فروردین ماه این رقم به بیش از 1000 هکتار برسد.
در این جلسه طرح‌های مربوط به شرق استان اصفهان و شهرک حصارگلی به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد طرح جامع و مناسبی توسط معاونان برنامه‌ریزی و امور اجرایی برای چگونگی ورود به ایجاد شهرک‌ها در شرق استان اصفهان تهیه، تا در جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت تصمیمات مناسبی برای اجرای طرح گرفته شود.


همچنین در این جلسه پریچهر با حفظ سمت به عنوان مجری طرح حصارگلی و پیگیری امور در راه‌اندازی شهرک حصارگلی برای تسریع در پیشبرد فعالیت‌های شهرک مذکور تعیین شد.
در ادامه جلسه تصمیماتی برای اراضی 1000 هکتاری مغان و 755 هکتاری سفیدرود در خصوص تحویل اراضی بر اساس مصوبه خصوصی‌سازی و انجام مطالعات اجرایی گرفته شد.