سردار اشتری واقعیات سناریوی «گشت ارشاد» را روشن می‌کند


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که سردار اشتری در جلسه با کمیسیون امنیت ملی مجلس، تأکید کرد که بزودی درباره فیلمی که در فضای مجازی درخصوص برخورد مأمور نیروی انتظامی با یک خانم پخش شده، روشنگری خواهد کرد و واقعیات پشت پرده را به مردم می‌گوید.
سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز دوشنبه با فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی جلسه‌ای به میزبانی آنها داشتند. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به حادثه خیابان پاسداران، گفت: در این حادثه نیروی انتظامی سه شهید  داد ولی برخورد خشنی با آشوبگران نداشت و تمامی تلاشش را به کار گرفت تا این غائله در فضای آرام تمام شود.
وی‌ گفت: سردار اشتری به این موضوع اشاره کرد که دشمنان تلاش می‌کنند منازعاتی در کشور به وجود آید که نیروی انتظامی همواره به دنبال خنثی کردن این اقدامات و ایجاد فضای آرام در کشور است. آخرین سناریوی آنها موضوع برخورد با یکی از مأموران نیروی انتظامی و خانمی که هنجارشکنی کرده، بود که علیرغم تذکرات داده شده به صورت مأمور چنگ زده و برخورد کرده است اما در نهایت فیلمی پخش شده که موضوع را به طور دیگری نشان می‌دهد.