پیشنهاد این حامی مالی از همه بیشتر بود


شرکت استیل آذین ایرانیان حامی مالی یازدهمین جشن قهرمانی سرخپوشان پایتخت بود. روز گذشته هنگامی که سکوی قهرمانی پرسپولیسی‌ها برپا شد، شاهد اتفاق جالب توجهی بودیم و شرکت استیل آذین ایرانیان بخش عمده‌ای از فضاهای تبلیغاتی جشن قهرمانی را از آن خود کرده بود.
علیرضا شیرازی مدیر شرکت تبلیغات محیطی طرف قرارداد با فدراسیون فوتبال در مورد چگونگی حضور این شرکت حاشیه‌ساز در جشن قهرمانی سرخپوشان گفت: «حضور این شرکت براساس یک قرارداد کاملا تجاری بوده که بیشترین مبلغ پیشنهادی را ارائه داد. ما تعرفه‌هایی را تعیین کرده بودیم و به شرکت‌های مختلف اطلاع دادیم که در این میان شرکت مورد نظر بیشترین مبلغ پیشنهادی را داشت.»
وی در مورد اینکه این شرکت صنعتی که مرتبط با آقای هدایتی است، پیش‌تر نیز در طول لیگ هفدهم با آنها در ارتباط بوده یا خیر، توضیح داد: «بله، آنها امسال در چند بازی شامل شهرآورد و بازی‌های ملی حضور داشتند.»
شیرازی ادامه داد: «ما با هر شرکت مُجازی (دارنده محصولات ایرانی یا خارجی) که در ایران باشد و طبق قوانین جمهوری اسلامی کار کند، همکاری تبلیغاتی انجام می‌دهیم. البته طی مدتی که آمدیم، سعی کردیم برندهایی که سطح پایینی دارند وارد نکنیم.»


در نهایت هدایتی که طی یک سال گذشته تلاش داشت با اسپانسری باشگاه پرسپولیس در قهرمانی این تیم مشارکت داشته باشد، از مسیری دیگر نام خود را در جشن قهرمانی مطرح کرد؛ اتفاقی که البته باعث ایجاد واکنش‌های دامنه داری شده است.