تنظیف‌ترین‌های سال 95

میترا زمانی- آخر سال است و آدم باید ترین‌های سال را انتخاب کند. این شما و این هم انتخاب‌های ما.
چهره سیاسی
عباس جدیدی با تقدیر از بقیه بزرگواران
عباس امسال مرزهای سیاست و ملاقات و زاویه خاص و بقیه چیزها را با هم درنوردید!


چهره ورزشی
با تقدیر از همه ورزشی‌ها این عنوان به حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال می‌رسد که بدون داشتن سابقه ورزشی و کلا بدون داشتن سابقه خاصی که به دردی بخورد هم از بازیکنان انتقاد فنی می‌کند هم از مربیان و تازه از مدیران ایراد مدیریتی هم می‌گیرد.
درون هر کدام از ما یک حسن زمانی هست که اگر میدان دهند کشور را درست می‌کنند. متخصص در هر پستی و آماده برای قبول کردن هر عنوانی.
چهره اقتصادی
قالیباف به عنوان چهره اقتصادی سال برگزیده شد. خانه را زیر قیمت داد‌. تپه‌های عباس‌آباد را زیر قیمت داد. حساب و کتاب شهرداری‌اش یکطوری بی‌نظم بود که صدای دوست و دشمن را درآورد. چهره از این اقتصادی‌تر؟
چهره فرهنگی
آقای علم‌الهدی! کنسرت باطل کرد، علیه وزیر ارشاد حرف زد، به سینما گیر داد، علیه موسیقی سخنرانی کرد یعنی وزیر فرهنگ اینطوری در مورد فرهنگ حرف نزد!
چهره موسیقی
مسعود فراستی که هر سازی شب زد صدایش فردا درآمد! نمونه کاملی از ضرب‌المثل فحش بده و داد بزن تا دیده شوی!
چهره فضایی
بقایی که نیامده می‌خواهد برود فضا. البته با تقدیر از جناب مشایی که دیالوگ طلایی من درختم را بر زبان آورد. ما قبلا فکر می‌کردیم ایشان جریان انحرافی است اما فهمیدیم که درختی بیش نیست.
چهره هوایی
همه هوافضایی‌ها را دور هم جمع کرد. نتیجه‌اش هم این شد که هر که برای انتخابات ریاست‌جمهوری فکری در سر نداشت هم خیال انتخابات به سرش زد.
گروه موفق
جمنا. وحدتی که جمنا در خنداندن مردم ایجاد کرد را نباید دست‌کم گرفت. درست است زورشان نرسید کاندیدای واحد ایجاد کنند اما موفق شدند اصولگرایان را از دوگانه قالیباف و جلیلی به پرتگاهی بکشانند که حتی مهرداد بذرپاش هم برای ریاست‌جمهوری نامزد شود.
خوش‌اخلاق
کارلوس کی‌روش مهربان، خوش‌اخلاق، دوست‌داشتنی‌. اصلا دعوا نمی‌کنه. اصلا قهر نمی‌کنه. اصلا خودشو نمی‌گیره. اصلا روی اعصاب نمیره. ماشالا به چشم و ابروش.