دلگرمی اصغر فرهادی در سخت ترین شرایط

آفتاب یزد- گروه شبکه: سه‌شنبه شب و در هیاهوی برجام، فیلم جدید اصغر فرهادی، کارگردان به‌نام کشورمان به نام «همه می‌دانند» که دومین ساخته او در خارج از ایران پس از فیلم «گذشته» محسوب می‌شود، در اولین نمایش جهانی خود در بخش رقابتی و به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن به روی پرده رفت. جشنواره‌ای که از آن به عنوان معتبرترین جشنواره سینمایی دنیا یاد می‌کنند. از لحظات غرور آفرین جشنواره کن، تشویق ممتد تماشاگران برای اصغر فرهادی و استقبال بی نظیر آنها از فیلمش بود. اگرچه بسیاری درگیر ماجرای برجام و سرنوشت آن بودند اما این افتخارآفرینی فرهادی از چشم برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی دور نماند و نسبت به حضورش در جشنواره کن در کنار بهترین بازیگران دنیا واکنش نشان دادند.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است:«اصغر خوب سرزمین‌مان در اروپا غوغا به پا کرده. فرهادی باعث افتخار است.»
یکی دیگر از کاربران اینطور گفته است:« ملت 10 دقیقه داشتن واسه فیلم «همه می‌دانند» اصغرفرهادی دست می‌زدند تو افتتاحیه کن. واقعا اصغر مچکریم. همیشه در سخت‌ترین شرایط بهمون دلگرمی داده. توی این اوضاع سیاسی برجام، به این حس غرور و افتخار نیاز داشتیم»
فرد دیگری عنوان داشته است:«در پس همه این اتفاقات ما همچنان مشغول افتخار به فرهادی هستیم!»


دیگری نوشت:«با دیدن عکس‌های مراسم فیلم «همه می‌دانند» و دیدن چهره اصغرفرهادی و عواملش حسابی سرشوق میایی»
کاربران دیگر گفته‌اند: «میون این همه غوغای برجام، دم اصغرفرهادی گرم که فیلمش برای شروع جشنواره کن پخش شد.»، «یک ایرانی چقد تو کار خودش قوی و نخبه است که کل دنیا داره ازش حرف میزنه»، «فارغ از غوغای ماجرای برجام، اصغر فرهادی با فیلم «همه می‌دانند» به کن رفته تا آخرین ساخته‌اش، افتتاحیه مهمترین فستیوال سینمایی سال باشد»، «در این هیاهوی برجام ، دلخوش به توایم جناب اصغر فرهادی، اینکه دنیا تو را به عنوان یک ایرانی هنرمند می‌شناسد برای‌مان مایه فخر است.»، «وقتی اصغر فرهادی و اینهمه افتخاراتش رو می‌بینم، با خودم میگم کاش رفته بودم هنر»، « الان که برجام و اما و اگرها و شایدها و بایدهای پیرامونش تمام فکرمون‌رو مشغول کرده، فیلم «همه می‌دانند» اصغر فرهادی در‌افتتاحیه جشنواره‌کن پخش شد و من بهش به عنوان یه ایرانی افتخار می‌کنم.»، «آقا! ولی خیلی افتخار داره که جشنواره کن رو با فیلم اصغر فرهادی شروع کنند.»، «وسط این حجم از خبرهای برجامی، دیدن عکس‌های حضور اصغر فرهادی در جشنواره کن برای آخرین فیلمش به نام «همه می‌دانند» و استقبال از او چقدر می‌چسبه!»