کریمی: کی‌روش می‌گفت که هدایتی باید رییس فدراسیون باشد


علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی درباره مصاحبه کارلوس کی‌روش و صحبت‌هایی که درباره حضور دلال‌ها در تیم ملی کرده، واکنش نشان داد. کریمی در مورد اظهارات اخیر کی‌روش اظهار داشت: «خیلی وقت است که صحبت‌های کی‌روش برای من اهمیتی ندارد چون حرف‌هایش را قبول ندارم. من قبل از جام ملت‌های آسیا سال 2015 از تیم ملی کناره‌گیری کردم و طبیعتا از جلسه شبانه ساعت یک و نیم بامداد اطلاعی ندارم و بهترین شخصی که می‌تواند پاسخ دهد خود حاج حسین هدایتی است. اما درباره برخی صحبت‌های سرمربی تیم ملی درباره آقای هدایتی که کمک‌های مالی زیادی به تیم ملی داشته و خودم شاهدش بودم، باید یک موضوع را متذکر شوم. البته برای من شنیدن این حرف‌ها اصلا عجیب نیست چون مدت‌هاست که سرمربی تیم ملی را شناخته‌ام.»
 وی ادامه داد: «ایشان یادشان هست که در طبقه 26 هتل آزادی به همراه مترجم‌شان آرین قاسمی چه حرف‌هایی را در وصف هدایتی در حضور حاج حسین و من مطرح کردند. شاید هم فراموش کرده باشند اما من می‌گویم تا یادشان بیاید که گفتند شخصی مثل هدایتی باید رییس فدراسیون یا همیشه کنار تیم ملی باشد و یک صندلی VIP برایش در ورزشگاه اختصاص دهند. نمی‌دانم شاید آن موقع بحث پول مطرح بوده که آن حرف‌ها
را می‌زد.» 
کریمی در پایان اظهار داشت: «من قبل از این هم در مصاحبه‌هایم در مورد کمک مالی حاج حسین هدایتی به تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی صحبت کرده بودم که ایشان روی مرا زمین نینداختند و مبلغ قابل توجهی را به تیم ملی دادند. البته تا آنجا که می‌دانم کمک‌های دیگری هم به تیم ملی داشته‌اند که اگر خودشان صلاح بدانند درباره‌اش صحبت می‌کنند.»