نخستین جشنواره «مدافعان تولید ملی» برگزار می‌شود

نخستین جشنواره «مدافعان تولید ملی» شهریور برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دبیر نخستین جشنواره مدافعان تولید ملی با اشاره به اینکه امسال به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است، گفت: این جشنواره با حمایت تعدادی از دانشگاه‌ها، مراکز علمی و همکاری برخی نهاد‌های علمی، شرکت‌ها، تولیدکنندگان و اصناف مختلف برگزار خواهد شد.
امیررضا داوودی پسند افزود: این جشنواره با هدف شناسایی ترغیب و تقدیر از سازمان‌ها، نهاد‌ها، شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی که در بخش‌های گوناگون همچون صنعت ساختمان و لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی، صنایع غذایی و... برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در این جشنواره از استادان، صاحب نظران و کارشناسان حوزه‌های مرتبط با تولید اقتصاد برای بررسی آثار استفاده خواهد شد.


داوودی پسند گفت: نهاد‌ها، شرکت‌ها و مراکز تولیدی برتر در حوزه تولید داخلی نخستین بار در این جشنواره معرفی و از آن‌ها تقدیر خواهد شد.
وی شناسایی سازمان‌ها، نهاد‌ها و شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی، ایجاد رقابت بین سازمان‌ها، نهاد‌ها، شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی، کمک به ارتقای سطح سرانه تولیدات ملی درکشور و صادرات به کشور‌های هدف، ترغیب سازمان‌ها، نهاد‌ها، شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی در فرایند تولید محصولات با کیفیت داخلی و جذب مشارکت تشکل‌ها علمی، تخصصی و صنفی در فرآیند جایزه مدافع تولید را از اهداف نخستین جشنواره مدافعان تولید برشمرد.
سایر اخبار این روزنامه