علی بختیار: تخریب دولت اهداف دشمنان را تامین می‌کند

حملات پیاپی منتقدان به دولت دوازدهم و گریز از مسئولیت‌پذیری در قبال امضاء و انشاء این معاهده از سوی بسیاری از نهادهای حاکمیت، موجب شده تا برخی از نمایندگان مجلس به دفاع از عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف و از جمله برجام، بپردازند. در یکی از این دفاعیات، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: برخی که در داخل دست به تخریب دولت در موضوعات مختلف خصوصا برجام می‌زنند بدانند که با این اقدام تنها اهداف دشمنان ما را تامین می‌کنند، در حالی که با اتحاد و انسجام می‌توانیم پاسخ کوبنده به آنان بدهیم.
به گزارش ایرنا، علی بختیار درخصوص حملات اخیر به دولت اظهار داشت: اخیرا رسانه های آمریکایی موضوع تخریب دولت جمهوری اسلامی ایران را دنبال می کنند، آن ها در پی این هستند که وحدت و انسجام مردم و دستگاه حاکمیت را مورد خدشه قرار دهند.
وی افزود: متاسفانه در داخل کشور هم برخی در جهت تخریب دولت و خصوصا مسائل مرتبط با برجام روی آورده اند ولی آنان باید بدانند این موضوع اهدافی است که آمریکا و صهیونیست ها دنبال می کنند.
نماینده مردم گلپایگان در مجلس ادامه داد: ما همگی در تصمیماتی که در کشور گرفته می شود، نقش داریم، دولت و مجلس و ارکان مختلف کشور هر یک به میزانی که ماموریت داشتیم در قضیه برجام که موضوع مهمی است گام برداشتیم. دوستان متوجه باشند تصمیمی که در مورد برجام گرفته شد تصمیمی میان دولت و مجلس و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بود.


بختیار تاکید کرد: امروز برخی ها به جای این که همگام با رسانه های بیگانه به تخریب دولت، تیم مذاکره کننده و رئیس دستگاه دیپلماسی دست بزنند، در داخل نظام مسائل را بگویند و همه این ها با وحدت و انسجام قابل حل است.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: این افراد به جای تخریب ، همفکری کرده و مسائلشان را به صورت نقد منصفانه مطرح کنند و بدانند با تخریب کاری از پیش نمی برند بلکه تنها با دشمنان همراهی می کنند.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ماه مبارک رمضان جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام با پرهیز دادن «عناصر سیاسی، مدیریتی و مطبوعاتی» از سرزنش یکدیگر درباره برجام تاکید کردند «نقد صحیح، منصفانه و عاقلانه ایراد ندارد و مسئولان هم باید به آنها توجه کنند اما اهانت، هتک حرمت، اتهام و ایجاد دوقطبی بر سر برجام نباید صورت گیرد و وحدت و همزبانی نباید نقض شود.»
ایشان همزمان با سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) در چهاردهم خردادماه امسال نیز فرمودند: به حول و قوه الهی، ما دچار انفعال و ضعف نمی شویم و در برابر زیاده خواهی و زورگویی دشمنان می ایستیم، هیجان زده و احساسی تصمیم نمی گیریم و به جای متن، وارد حاشیه ها نمی شویم، اولویت های خود را به توفیق الهی تشخیص خواهیم داد، به مردم و توانایی های آنها بخصوص جوانان اعتماد خواهیم کرد اما به دشمن مطلقا اعتماد نمی‌کنیم، مردم عزیزمان را از دودستگی و دو قطبی برحذر می داریم و به نصرت الهی اطمینان داریم و شک نداریم که ملت ایران با این ایمان و انگیزه و با این امید، قطعا پیروز خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
پیام تسلیت مقام رهبری به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام احمدی نشست سران گروه جی 7 در سایه تنش‌های تجاری به کار خود پایان داد تلاش برای فرار از آشوب ترامپ کیوسک‌ها‌ فقط باید اقلام مطبوعاتی بفروشند دکه‌های فرهنگ؛ باسیگار یا بی‌سیگار؟ جهانبخش محبینیا مزاحمت‌های آنارشیستی «ابتکار» از زنجیره تحقق ایده خانه ایرانی گزارش می دهد ملات سنت روی خشت مدرنیته «ابتکار» از دلایل افزایش نزاع در میان خانواده‌ها در کشور گزارش می‌دهد پاشیدگی پنهان بنیان خانواده «ابتکار» از سالگرد حمله تروریستی داعش به مجلس گزارش می‌دهد بازخوانی پرونده روز سیاه دومین دوره مسابقات لیگ ستارگان بورس از نیمه تیرماه آغاز می‌شود مسابقات معامله‌گری در مسیر فرهنگ سرمایه گذاری کشته شدن 7 تروریست در اشنویه رئیس جمهوری ، در حاشیه سفر به چین با همتایان روسی، افغانی و پاکستانی خود دیدار کرد علی بختیار: تخریب دولت اهداف دشمنان را تامین می‌کند بررسی راهبردهای اوپک در پی خروج ایالات متحده از برجام آیا اوپک زیر فشارهای آمریکا تسلیم می‌شود؟ جان کری: خروج از برجام بزرگترین خطای استراتژیک آمریکا بود