ایران 1 – روسیه 3 روس ها با درخشش موزرسکی 3 امتیاز از ایران گرفتند

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی نزدیک با حساب 3 بر یک از روسیه شکست خورد.
به گزارش ورزش سه، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 18:30 دیروز در سومین بازی از هفته سوم لیگ ملت های 2018 در دیداری حساس در سالن «اوفا اره نا» روسیه به مصاف میزبان خود رفت.
شاگردان کولاکوویچ که تا پایان هفته دوم با 2 پیروزی و 4 شکست وضع مناسبی در جدول لیگ ملت ها نداشتند، در هفته سوم شرایط بهتری پیدا کرده اند و بعد از برتری قاطعانه برابر چین مقابل برزیل نمایش خوبی داشت؛ اگرچه در نهایت 3 بر 2 شکست خورد.
تا پایان بازی های دوم هفته سوم لیگ ملت ها، ایران در رده دهم قرار داشت.


روسیه میزبان تا قبل از دیدار با ایران با 5 برد و کسب 16 امتیاز در رده ششم مسابقات قرار داشت و امید زیادی دارد تا حضور در مرحله نهایی را تجربه
کند.
اگور کلیوکا با کسب 115 امتیاز در دیدارهای قبلی امتیاز آورترین بازیکن این تیم محسوب می شود اما بی شک ستاره اول این تیم، موزرسکی است. موزرسکی 218 سانتی متری در رده اول بهترین اسپک زن و سرویس زن مسابقات قرار دارد و دومین مدافع برتر این دوره از رقابت ها است.
ایران و روسیه تا به حال 13 مرتبه برابر یکدیگر قرار گرفتند که در این میان 3 پیروزی سهم ایران بوده است. روسیه در دو بازی قبلی خود برابر چین و برزیل به ترتیب یک پیروزی و یک شکست کسب کرده و ایران هم شرایط مشابهی داشته است.