ترامپ! عامل درد و رنج و تفرقه

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی‌اش نقل‌قولی از دیوید لینچ آورد که نشان دهد این کارگردان سرشناس از خط‌مشی بحث‌برانگیز دولت ترامپ دفاع می‌کند. دیوید لینچ در پاسخ به ترامپ با لحنی کنایه‌آمیز در حساب کاربری فیس‌بوکش می‌گوید: «رئیس‌جمهوری محترم، من، دیوید لینچ، برای شما می‌نویسم. دیدم که شما مصاحبه من در وب‌سایت برت‌بارت را با این تیتر منتشر کرده‌اید: «دیوید لینچ کارگردان: ترامپ «می‌تواند بهترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا باشد.»‌ ای کاش می‌شد من و شما با یکدیگر بنشینیم و گپی بزنیم. از این نقل‌قول شما که همه جا پیچیده، برداشت گزینشی داشته‌اید و نیاز به توضیح دارد.»
لینچ می‌نویسد: «متاسفانه اگر جمله مرا کامل می‌خواندید، متوجه می‌شدید که برای ثبت‌ نام خود به‌عنوان بهترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا هیچ شانسی ندارید. ممکن است این موضوع برای شما و کشورمان ناراحت‌کننده به نظر بیاید. شما عامل درد و رنج و تفرقه هستید.»
روز دوشنبه دونالد ترامپ در توییتر لینکی از مقاله برت‌بارت به اشتراک گذاشت که در آن از اظهارنظر لینچ درباره ترامپ در مصاحبه‌اش با روزنامه گاردین صحبت می‌کند. لینچ، کارگردان مخمل آبی و تویین پیکس به گاردین می‌گوید که ترامپ «می‌تواند بهترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا باشد، چون در بسیاری از قوانین اختلال ایجاد کرده است.»
اما لینچ در فیس‌بوک به وضوح می‌گوید که با در نظر گرفتن مسیر ریاست‌جمهوری ترامپ، ارزیابی او تغییر کرده است: «هنوز برای تغییر مسیر این کشتی دیر نشده است. این کشتی را به سمت آینده‌ای روشن پیش ببرید، روح‌تان شاد خواهد شد. تحت رهبری محبت‌آمیز و بزرگ هیچ‌کس بازنده نیست؛ همه برنده هستند. امیدوارم عمیقا به این موضوع فکر کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با مردم آن‌گونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.»  
سایر اخبار این روزنامه
دیروز به 24 میلیون نفر متکی بودم امروز به 81 میلیون قوه‌قضائیه باید پناهگاه ملت باشد خلع ید از دست‌اندازان به ثروت ملی دست به دست دولت بدهیم آخرین میخ‌ها بر تابوت مشاغل قدیمی قهرمان فرارهای ناکام از دست پلیس ایران یا جای کی‌روش است یا برانکو محرمانه‌های مهناز افشار و برادرانش شاد کردن مردم را نباید فقط به رامبد جوان و جناب ‌خان سپرد! هند خطرناک‌ ترین کشور برای زنان رکوردهای ماورایی سهراب دیه‌گو را چه شده است؟ حذف مفتضحانه قهرمان جهان استراحت محمد علیزاده کی تمام می‌شود؟ شاخ‌های اینستا در جبهه دشمن زن رامبد کی‌روش شد! ماجرای مرد 31 ساله‌ای که 38 هزار و 250 سکه خریده! زندگی دوباره با «واكي» و «جانتاپ» ترامپ! عامل درد و رنج و تفرقه پدرو مادر شکنجه گر آزاد شدند آب تهران جیره بندی می‌شود؟ فستیوالی از اشک و لبخند روی تراس فرودگاه امام(ره) اینستاگرام فیلتر می‌شود؟ بسته های اینترنتی گران شد؟ تصادف هولناک فخیم‌زاده لب ساحل خزر ترفندی برای جلب رضایت جنس خیلی مخالف