با تیام، غفوری، جباروف و ابراهیمی تمدید می‌کنیم

به دنبال بالا گرفتن دایره انتقاد‌ها از تعلل باشگاه استقلال در نقل و انتقالات پیش فصل، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که با ستاره‌ها به زودی قرارداد خواهد بست.
باشگاه استقلال در بیانیه خود آورده: «مدیرعامل باشگاه به صورت مستقیم با این بازیکنان در حال مذاکره است و شایعاتی که در این خصوص مطرح می‌شود، واقعیت ندارد. هواداران عزیز مطمئن باشند اطلاعات درست و دقیق به صورت رسمی و خیلی زود از جانب باشگاه در اختیار آنها قرار می‌گیرد. مشکلی برای تمدید قرارداد بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، وریا غفوری و سرور جباروف وجود ندارد. صحبت‌های خوبی با غفوری و ابراهیمی انجام شده و در حال انجام است. این بازیکنان هم به زودی و با امضای قرارداد به تمرین‌ها اضافه می‌شوند تا تیم استقلال به صورت کامل و با قدرت تمام تمرین‌هایش را ادامه دهد و آماده مسابقات شود. تیام نیز یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد و طی روزهای آینده، او هم به تمرین‌ها بازخواهد گشت. قراردادهای باقی مانده نیز خیلی زود امضا می‌شود. در نیم فصل گذشته نیز چنین شرایطی وجود داشت و شایعات مختلفی مطرح شد اما در نهایت دیدیم که در آرامش و زمان مناسب با بازیکنان خوبی مانند تیام قرارداد امضا شد که یکی از بهترین‌های لیگ قهرمانان بود. هواداران عزیز استقلال مطمئن باشند اتفاق خوبی که در نیم فصل رخ داد، حالا هم تکرار خواهد شد و در زمان مناسب با ستاره‌های مورد نظر باشگاه تمدید قرارداد خواهد شد.»
‌حال باید انتظارکشید و دید باشگاه استقلال چقدر به این بیانیه پایبند است و در راه تمدید قرارداد‌ها آیا می‌تواند به توفیقی برسد یا خیر؟‌!