مشکلات مـــردم



  دلهره و ترس در اتوبوس‌های بین شهری / حسن شریف‌زاده - تماس تلفنی: من به خاطر کارم مجبورم هفته‌ای یکی دو بار از اتوبوس‌های بین شهری استفاده کنم. مدتی است که رانندگان اتوبوس‌های بین شهری که از ترمینال بیهقی به سمت اصفهان حرکت می‌کنند در سرویس شبانه با سرعت بالایی حرکت و مثل خودروهای سواری از لاین سرعت استفاده می‌کنند به طوری که واقعاً با دلهره و ترس به مقصد می‌رسی. این مسیر برای اتوبوس‌ها شش ساعته است اما این اتوبوس‌ها گاهی پنج ساعته و حتی کمتر به مقصد می‌رسند. ما دوست داریم زودتر به مقصد برسیم اما جان‌مان را بیشتر دوست داریم. لطفاً پلیس راهور نظارت بیشتری بر سرعت این اتوبوس‌ها داشته باشد.
  ارباب رجوع را تکریم کنید / 263....938: تکریم ارباب رجوع یک اصل فوق‌العاده مهم در ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی است و اگر به فرض مثال رسیدگی و انجام کارها و خواسته‌های مراجعان امکان پذیر نیست، نباید به شیوه برخوردهای عبوس و خشونت‌آمیز و طلب رشوه و امثالهم متوسل بشوند که در‌شأن کارکنان خدوم در نظام اسلامی نیست. یقیناً با نرم خویی و اخلاق خوب، همه چیز به خیر و خوشی ختم خواهد شد.
  عدم پرداخت مطالبات بازنشسته‌های تأمین اجتماعی/ فریدونی: بازنشسته‌های محترم سازمان تأمین اجتماعی در اسفندماه گذشته اعلام کردند حقوق بازنشسته‌ها افزایش پیدا می‌کند ولی الآن که 4 ماه از سال گذشته هنوز این افزایش حقوق‌ها را پرداخت نکرده‌اند. لطفاً رسیدگی کنید.