محمدعلی نمازی در جمع خبرنگاران: اصلاح‌طلبان کارایی‌شان را از دست نداده‌اند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اصلاح‌طلبان کارایی‌شان را از دست نداده‌اند و ضعیف هم نشده‌اند و هرجا کار است، باید اصلاح هم باشد.
به گزارش ایلنا، علی محمد نمازی در حاشیه مراسم ترحیم خواهر فاطمه کروبی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مواضع اصلاح‌طلبان در طول این سال‌ها مشخص بوده و الان هم مشخص است و اصلاح‌طلبان معتقدند که نظام باید بماند و برخی امور باید اصلاح شود. وی افزود: نظام باید بماند و کارایی آن بهتر شود و این هدف اصلاح‌طلبان است و خیلی هم روشن است و به همین خاطر هم نام‌شان اصلاح‌طلب است که اشکالات برطرف و اصلاح شود. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اینکه امروز این اصلاحات از چه کانالی به مردم برسد نمی‌توان آن را به یک کانال خاص (سلبریتی‌ها) منحصر کرد بلکه لوازم مختلفی در دسترس است که باید به اطلاع مردم برسد. نمازی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان کارایی‌شان را از دست نداده‌اند و ضعیف هم نشده‌اند و هرجا کار است، باید اصلاح هم باشد. اصلاح‌طلبی و بهبود امور و روش‌ها همیشه، وجود داشته و دارد و اهداف هم روشن است.
سایر اخبار این روزنامه
نماینده ولی فقیه در سپاه: ورود سپاه به جناح‌بندی‌های داخلی حرام است «ابتکار» از تحرکات جریان‌های سیاسی یک سال پیش از انتخابات مجلس گزارش می‌دهد صدای زودهنگام ساز انتخابات «ابتکار» از افزایش خشونت کلامی در میان ایرانیان گزارش می‌دهد طاقتِ طاقِ جامعه جهانبخش محبی نیا گسل‌های تمدنی و قرائت‌های منجند از سبک زندگی «ابتکار» وضعیت سیاست‌گذاری‌های اقتصادی دولت در شرایط موجود را بررسی کرد از چه راهی برویم؟ «ابتکار» از ناآرامی‌های گسترده در استان‌های جنوبی عراق گزارش می‌دهد عراق و مسیر دشوار گذار از بی‌ثباتی «ابتکار» از نظر شورای نگهبان درباره مغایرت مصوبه مجلس با قانون اساسی گزارش می‌دهد ادبیات کودک و نوجوان چقدر نسبت به چند دهه گذشته پیشرفت کرده است؟ کودکان آینده، چشم به راه گذشته زهره محقق در گفت‌وگو با «ابتکار» از فیلم مستند «برسد به‎دست آقای بنان» می‌گوید شهرداری از آن بنرها به ما هم بدهد! رئیس‌جمهوری در پایان جلسه سران قوا: ارز لازم برای کالاهای اساسی و ضروری مردم تامین است کدخدایی: نظر مجمع تشخیص درباره عضویت اقلیت‌های مذهبی در شورای شهر صائب است محمدرضا باهنر: تمهیدات انتخاباتی باید محرمانه باشد سیدمحمد غروی: نمی‌توانند از تضعیف دولت سودی ببرند محمدعلی نمازی در جمع خبرنگاران: اصلاح‌طلبان کارایی‌شان را از دست نداده‌اند استاندار تهران: تجمع در مکان‌های تعیین شده برای اطلاع از جزئیات، نیاز به اخذ مجوز دارد