سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



پرسش امــروز

نسل جدید چه مطالباتی دارد و رفتار با او باید چگونه باشد؟

منتظر پاسخ ها و نظرات شما هستیم

مشکلات مـــــردم

  انتقاد به سایت فروش خودرو / مجید ایوبی از زنجان: معاون محترم رئیس جمهوری اعلام کرده‌اند که در دو ماه اول سال‌جاری رشد در تولید خودرو داشته‌ایم و مردم نگرانی در این باره نداشته باشند. ما جهت ثبت‌نام از ساعت 6 صبح در ماه رمضان برای ثبت‌نام خودرو مراجعه کردیم ولی هیچ‌کس موفق به ثبت‌نام نشد و سایت فروش خودرو با فروش یک خودرو برای کسانی که در صف بودند بسته شد به عبارتی تنها یک نفر از 150 نفری که در صف بودند موفق به ثبت‌نام شد.
  افزایش قیمت آهن‌آلات / کمالی از اصفهان: چرا این آهن‌آلاتی که تولید داخل است این همه افزایش قیمت پیدا کرده است. افزایش قیمت آهن‌آلات بر افزایش قیمت سایر کالاهای اساسی نیز تأثیر گذاشته است. از مسئولان درخواست رسیدگی در این خصوص  داریم.
  قطع برق منطقه خیابان خراسان / محمد رهمنش: در هفته گذشته سه بار برق منطقه میدان خراسان تهران قطع شده  که این کار باعث اذیت شدن ساکنان و کسبه محل شده است. لطفاً رسیدگی کنید.
  افزایش قیمت کالاها / عدنی: 19 درصد حقوق ما را افزایش داده‌اند ولیکن تاکنون چندین برابر این افزایش حقوق، قیمت کالاها گران شده است. چرا هیچ کس جلوی این هرج و مرج و گرانی را نمی‌گیرد؟
  عدم پاسخگویی مسئولان / محمود فخر تهرانی: در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند  یکی از مشکلاتی که در کشور، مردم با آن مواجه هستند عدم پاسخگویی مسئولان است، پاسخگو نبودن مسئولان امر موجب نارضایتی مردم شده است.
  راهکارهای صرفه جویی / علی اصغر قلی‌زاده: به نظر من بهترین روش برای صرفه‌جویی در مصرف آب و برق این است که رسانه ملی صدا و سیما به جای تبلیغات پفک و غیره راه‌های صحیح صرفه‌جویی آب و برق را به مردم بخصوص کودکان آموزش دهد تا بتوانیم این موضوع را در جامعه نهادینه کنیم و شرکت آب هم فعلاً می‌تواند انشعاب ساختمان‌هایی را که در حال ساخت هستند  قطع کند تا آنها از تانکرهای حمل آب استفاده نمایند.
  برخورد با گرانفروشی کارخانه ها / تورج نیا: سازمان تعزیرات حکومتی می‌تواند براحتی جلوی گرانی را بگیرد. به کارخانه‌هایی که اقدام به گرانفروشی می‌کنند 24 ساعت یا 48 ساعت، مهلت اصلاح قیمت‌ها را بدهند در غیر این صورت اقدام به پلمب کردن کارخانه کنند تا مشکل حل شود. آخر این چه وضعی است؟ چرا جنس ایرانی باید افزایش قیمت پیدا کند؟
  تکنولوژی‌های جدید برای صرفه‌جویی انرژی /551...0912: برای صرفه‌جویی انرژی باید از تکنولوژی‌های جدید و کم مصرف با راه‌های عایق‌بندی ساختمان‌ها استفاده کرد. مدیریت کشور باید پاسخگو باشد.
  عرضه سکه به ازای کارت ملی / لاجوردی: قبلاً در سال‌های گذشته که بانک‌ها و سازمان‌های مربوطه سکه یک گرمی را با کارت ملی به افراد تحویل می‌دادند قانونی بود که به هر فرد با ارائه کارت ملی 2 عدد سکه یک گرمی تحویل می‌دادند ولی حالا چطور شده که به یک فرد 50 هزار سکه تحویل داده‌اند. این چه رانتی است که شروع شده است؟ چرا هیچ کس پاسخگو نیست؟
  درخواست یک زندانی/ باقری: برابر آیین‌نامه‌های اجرایی در سازمان زندان‌ها، مددکاران اجتماعی به‌عنوان یار و یاور زندانی‌ها در رفع مشکلات هستند در صورتی که ریاست محترم اداره مددکاری ندامتگاه تهران بزرگ حتی به خودش اجازه حضور در بین مددجویان را نداده است و همواره با اعمال نظارت شخصی و سلیقه‌ای در رفع مشکلات مددجویان کارشکنی می‌کند.