نظــــــــر مـــــردم



  مسکن نیمه کاره مهدیشهر سمنان را دریابید / 467...0937: مسکن مهر نیمه کاره 200 واحدی مهدیشهر استان سمنان را دریابید. این پروژه بر اساس مصوبه شورای مسکن آغاز شد و دارای قرارداد سه جانبه مسکن مهر با بنیاد مسکن است اما به‌دلیل عدم اعطای تسهیلات مسکن مهر بانک مسکن چندین سال است به حال خود رها شده است و نیازمند واگذاری به قیمت تمام شده یا تزریق تسهیلات ارزان قیمت است.
  مسکن‌های مهر صدرا در البرز واگذار نشد / 573...0912: من از متقاضیان مسکن مهر پروژه صدرا هستم. از اداره مسکن و شهرسازی البرز خواهش می‌کنم که این مسکن‌ها را تحویل دهد. شش میلیون از بنده اضافه گرفتند و هفت ماه است که هر چه مراجعه می‌کنم می‌گویند هنوز نوبت واگذاری شما نیست. لطفاً پیگیری کنید.


  آقای وزیر نیرو! وسایل برقی‌مان خراب می‌شود / 542...913: از وزیر نیرو بپرسید با این روند برق رفتن جواب خرابی وسایل برقی مردم را چه کسی باید بدهد؟
  چراغ‌های روشن اتوبان‌ها در روز روشن / مظفر حسین‌زاده - تهران - 564...0912: اکثر چراغ‌های خیابان‌ها و اتوبان‌ها در تهران در طول روز روشن است. ما که روزانه چند ساعت خاموشی داریم اداره برق اول از همه جلوی این اسراف‌ها را بگیرد، بعد از ملت بخواهد: لامپ اضافی خاموش.
  تأثیر معدل در کنکور یک اجحاف است / 853... 0918: از شما خواهش می‌کنم که برنامه تأثیر مستقیم معدل در کنکور را مورد بحث قرار دهید. این اتفاق اجحاف در حق بسیاری از دانش‌آموزان است.
  موادفروش‌ها آزادانه خرید و فروش می‌کنند /244...0910: بساط موادفروش‌ها را در ایستگاه هشت قدس پشت ترمینال جمع کنید. متأسفانه در روز روشن، موادفروشان با بساط کردن مواد در کوچه‌های ایستگاه هشت بدون ترس از مأموران به خرید و فروش مواد مشغولند. از مسئولان امنیتی استان درخواست رسیدگی به موضوع را داریم.