پاسخ به پرسش ایران



  نگویید ارز مسافرتی بگویید ارز رانتی / محبوبه شیری - تماس تلفنی: مخالف تخصیص ارز به‌هر مدلی هستم. چه دولتی چه غیردولتی. اگه کار درستیه برای همه درگاه‌ها باید باشه و اگه کار اشتباهیه تک نرخی کنند. مصرف شخصی یعنی چه که از مصرف دولتی جداش کردن. همین کارها فاصله ایجاد می‌کنه و تبدیل به رانت می‌شه. یعنی اول اسمش این هست که به مردم ارز مسافرتی داده بشه اما آخرش کجا می‌رسه؟ یه عده خاص که از وابستگان آقایان هستند می‌شوند مصرف‌کننده ارز مسافرتی، سابقه این کارها را در کشور نگاه کنند هیچ وقت ارز را دو نرخی و سه نرخی نمی‌کنند.
  نه موافقم و نه مخالف / 762...0937: وضعیت اقتصادی ایران جوری هست که ارز مسافرتی اختصاص بدهند نادرست است اختصاص ندهند باز هم نادرست درمی آید. به‌نظر من مسأله اختصاص دادن ارز دولتی یا ندادن نیست. ما تا چالش‌های کلان اقتصاد و سیاست داخلی و خارجی را حل نکنیم در این وضعیت‌ها زندگی خواهیم کرد.
  موافق تخصیص ارز مسافرتی نیستم / علی داوریان – کانال تلگرام ایران: من موافق نیستم. کسی که می‌خواهد به یک کشور خارجی برود حتماً آن قدر دارد که می‌خواهد مسافرت خارج برود. نوش جانش اما چرا با جیب بقیه مردمی که نمی‌توانند این کار را انجام دهد.