نظــــر مـــردم



  مطالبات بازنشسته‌های 88 آموزش و پرورش چه شد؟ /سعید عزیزی - اهر -080...0914: بازنشسته‌های سال 88 آموزش و پرورش، معوقات و مطالبات خود از بابت پاداش و حق مرخصی را از کجا مطالبه کنند؟ چرا مسئولان دولتی یا وزارت آموزش و پرورش در این مورد حرفی نمی‌زنند؟
  با گرانفروشی بسته‌های اینترنتی همراه اول برخورد شود / مینایی - تهران -226...0912: از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواهشمند است با گرانفروشی بسته‌های اینترنتی یک ماهه اپراتور همراه اول برای سیمکارت‌های دائمی و اعتباری‌اش برخورد قاطع و قانونی صورت دهد.


  10 هزار تومان بابت سامانه ثنا، قانونی است؟ / 568...0936: می‌خواستم بدانم به چه دلیل قوه قضائیه دمِ در دادگستری از مراجعه‌کنندگان 10 هزار تومان بابت سامانه ثنا دریافت می‌کند. کجای قانون این کار توجیه دارد؟ یکی ندارد این پول را بدهد چه کار باید بکند؟
  انتقاد به بالا رفتن اجاره بهای واحدهای مسکونی / هموطن نام محفوظ: مستأجران به خاطر اجاره بالای خانه تحت فشار هستند اما هیچ کس به داد ما نمی‌رسد. هیچ قانون و روال خاصی ندارد و هیچ نهادی هم نظارتی بر این کار ندارد. به خدا مردم قادر به پرداخت اجاره‌های بالا نیستند. هر ساله صاحبان املاک، مبالغ اجاره بهای واحدهای مسکونی را نسبت به قبل اضافه می‌کنند و هیچ کس هم پاسخگو نیست. از مسئولان درخواست داریم فکری به حال مستأجران کنند.
  چرا نیروگاه‌های جدید ساخته نمی‌شود؟ /548...0917: لطفاً با مدیران برق در تهران و مراکز استان‌ها مصاحبه کنید و بگویید چه نیروگاه‌ها و ایستگاه‌های تقویت در دست ساخت است و با توجه به خاموشی‌های اخیر چرا از خیرین کمک نمی‌گیرند؟