نظــــــــر مـــــردم


  خبری از گرانی کالاها و اجاره خانه‌ها در رسانه‌ها نیست/ آقای مرتضوی: گران شدن خودرو و دلار و سکه که مدتی است دغدغه دولت و رسانه‌ها شده است، باید بگویم دغدغه رسانه‌ها و روزنامه‌ها و بویژه دولت باید معیشت و مشکلات آحاد جامعه باشد. هیچ مسئولی درباره گران شدن اجاره خانه‌ها چیزی بیان نمی‌کند و هر ماه شاهد رشد اجاره خانه‌ها هستیم. هر روز شاهد افزایش و گران شدن قیمت کالاهای اساسی مردم هستیم و هیچ کس در اینباره مطلبی بیان نمی‌کند و دغدغه مسئولان گران شدن خودرو شده است. دغدغه ما گران شدن ارزاق عمومی است. لطفاً رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.
  پروژه پل حصارک نیمه تمام رها شده است/ آقای عبدی: پل در دست ساخت حصارک، حدفاصل جاده تهران به قزوین، مدت 4 سال است که نیمه کاره رها شده و باعث ایجاد ترافیک سنگین در آن محل شده و مردم متأسفانه باید چندین ساعت در ترافیک این محل گرفتار شوند. از مسئولان درخواست داریم پروژه ساخت پل را تمام  یا پل نیمه کاره را جمع‌آوری کنند.
  گله‌مندی از یک شعبه بانک ملی/ آقای بیگ زاده: من در بانک ملی شعبه … یک حساب ارزی دارم که با متصدی باجه به مشکل برخوردم. رئیس شعبه در این موضوع دخالت کرد و خیلی راحت به من گفتند شما می‌توانید حساب خود را ببندید و از این بانک بروید. این چه نحوه برخورد با مشتری است. بانک‌ها چرا مشتری مداری نمی‌کنند؟ این چه برخوردی است که رئیس بانک با مشتری دارد؟