معاون پارلمانی ریاست جمهوری: رئیس‌جمهوری برای حضور در مجلس اعلام آمادگی کرد، نه تهدید

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه نامه رئیس‌جمهوری برای حضور در مجلس تهدیدآمیز نبود، گفت: نامه رئیس‌جمهوری اعلام آمادگی برای حضور در مجلس بود.
به گزارش فارس، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره زمان حضور رئیس‌جمهوری در مجلس برای پاسخ به سوال نمایندگان اظهار کرد: تاریخ دقیق حضور رئیس‌جمهوری هنوز مشخص نشده و هنوز چیزی از سوی ایشان به ما ابلاغ نشده است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تصریح ‌کرد: طبق قانون از تاریخ اعلام وصول یک ماه وقت هست و آقای روحانی هم در نامه‌ای که به رئیس مجلس نوشتند ذکر کردند که در موعد قانونی در مجلس حضور خواهند یافت. وی در پاسخ به این سوال که برخی نامه رئیس‌جمهوری برای حضور در مجلس را تهدیدآمیز عنوان کردند، افزود: خیر؛ نامه رئیس‌جمهوری اعلام آمادگی برای حضور در مجلس بود. آقای رئیس‌جمهوری به خاطر اینکه نگذارد گمانه‌زنی در فضای سیاسی مطرح شود آن هم در شرایطی که ما نیاز به وحدت، انسجام و اتحاد داریم و نباید پیام اختلافی از داخل کشور به خارجی‌ها و مخصوصاً به رژیم صهیونیستی و آمریکا مخابره شود از این جهت سریع نامه نوشتند که در موعد قانونی به مجلس می‌آیم از این رو از نامه ایشان تهدید استنباط نمی‌شود.