نظــــــــر مـــــردم



■ خرید و فروش در بنگاه مسکن با دلار انجام می‌شود / شکوفه خسروی - تهران: کنار خانه ما یک بنگاه مسکن وجود دارد که هر روز سر و صداهایشان را می‌شنویم. در این یکی دو هفته از زبان بنگاهدارها می‌شنویم که معاملات خانه با دلار انجام می‌شود و فروشنده قبول نمی‌کند که وجه خانه به ریال پرداخت شود. اگر مسئولی در این مملکت وجود دارد باید از این وضعیت گریه کند.
■ ما مردم به خودمان باید رحم کنیم / ارژنگ: کاری به حکومت ندارم، ما مردم بد شده‌ایم. قرار است به کجا برسیم با این گرانفروشی؟ گاهی فکر می‌کنم لابد مرگ فقط برای ما هست و برای دیگران نه. طوری زندگی می‌کنند و بده و بستان که انگار قرار است همیشه بمانند. واقعاً ما مردم باید به خودمان رحم کنیم. همین مردم تا دیروز از کیفیت بد پراید می‌نالیدند حالا برای یک پراید 20-10 نفر صف کشیده‌اند.


■ مرغ را کیلویی 8000 تومان اعلام کردید، من 9700 خریدم /113...0911: من از صومعه سرا بزرگ‌ترین شهرستان تولیدکننده مرغ در ایران برای شما پیام میدم، در حالی که در روزنامه ایران اعلام شده مرغ کیلویی 7990 تا 8100 تومان بایستی فروخته بشه و بیشتر از این رقم غیر قانونی یه، من همین الان مرغ را کیلویی 9700 تومان خریدم.
■ شرایط سخت فروش کارت تلفن‌های همگانی / 250...0910: چرا اخیراً شرکت مخابرات، فروش کارت تلفن‌های همگانی را موکول به ارائه اصل و کپی کارت ملی و پرداخت فقط از طریق عابربانک کرده است. چرا شرایط را روز به روز به مردم سخت می‌کنند.