نظــــــــر مـــــردم



■ قدردانی از ارائه آگاهی‌های جنسی / 782...0935: از تلاش‌های شبانه روزی در آگاهی دادن و ارتقای بهداشت جنسی و آموزش و توضیح مشکلات و بیماری‌های شایع در این حوزه که به سلامت نسل حاضر و آینده منجر خواهد شد قدردانی می‌کنم.
■ عدم پاسخگویی مسئولان / محمود فخر تهرانی: مردم مرتب مشکلات خود را در رسانه‌ها اعلام و رسانه‌ها نیز این مسائل و چالش‌ها را منعکس می‌کنند اما مسئولان هیچ پاسخی به مردم نمی‌دهند. چرا رسانه‌ها مسئولان را وادار به پاسخگویی نمی‌کنند؟


■ پایین بودن حقوق مستمری بگیران / آقای ربانی: 15 سال است که بازنشسته تأمین اجتماعی هستم و حقوق دریافتی اینجانب حداقل است. همسان‌سازی و یکسان‌سازی حقوق‌ها در حد حرف است. چه زمانی می‌خواهند این همسان‌سازی حقوق‌ها را انجام دهند. ما در فقر مطلق به سر می‌بریم.
■ افزایش حقوق ما چه شد؟ / نام محفوظ: اینجانب جانباز 25 درصد هستم. حقوق ما را امسال افزایش نداده‌اند. می‌خواستم از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنید تا مسئولان پاسخگو باشند.
  انتشار اسامی مفسدان اقتصادی/ آقای بخشی: از مسئولان می‌خواهم بدون هر گونه جانبداری اسامی مفسدان و اخلالگران را معرفی کنند و قوه قضائیه هم سریعاً به این کار رسیدگی و با قدرت این مفسدین و رانت‌خوارها را محاکمه کند.