نظـــــر مـــردم



■ قانون شکنی‌های ریز را مورد توجه قرار دهید / سید حسین داور: در حیطه جوان بیشتر کار کنید و در حیطه قانون‌شکنی‌های ریز. برای مثال تاکسیرانی کرایه یک کورس تاکسی‌ها را هزار و 250 تومان کرده است این آقایان به این فکر نمی‌کنند که ملت 50 تومان را از کجا بیاورند آن هم وقتی خودپردازها از 10 هزار تومان کمتر پول به آدم نمی‌دهند. اگردر جامعه بررسی شود اینجور مسائل ریز و کم اهمیت به ظاهر زیاد وجود دارد که هر روز باعث اعصاب خردی و ناراحتی مردم است و همین اتفاق در زندگی شخصی و جمعی‌شان مؤثر.



■ اگر تمام صفحات ایران درباره آب باشد باز کم است / ساناز آقازاده: به نظرم اگر تمام صفحات روزنامه ایران به مسأله «آب» اختصاص یابد باز هم کم است. آن قدر این موضوع را برای خانواده‌ها پررنگ کنید که شاید به خود بیاییم و به نوعی فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف صحیح آب از سوی این روزنامه صورت گیرد.

■ صندوق بازنشستگی شهرداری تهران، سپرده‌ام را عودت نمی‌دهد / نام محفوظ: من یکی از شاکیان صندوق بازنشستگی شهرداری تهران هستم. مدت‌ها پیش مبلغی نزد این صندوق سپرده گذاری کردم اما پس از مدتی به خاطر نیازی که به این پول داشتم برای پس گرفتن پولم مراجعه کردم اما هنور موفق به اخذ مبلغ نشده‌ام این در حالی است که به تازگی ملکی را معامله کرده‌ام و اگر نتوانم مبلغ را پرداخت کنم 50 میلیون تومان باید خسارت بدهم. می‌خواهم بپرسم چرا این صندوق مبلغ سپرده مرا عودت نمی‌دهد و بهانه تراشی می‌کند و چرا سپرده‌گذاران دیگر سکوت کرده‌اند؟

  فروش بن غذا در همایش دانشگاه/ آقای حیدری: دانشگاه امیرکبیر همایش سه روزه پارک‌های علم و فناوری را از تاریخ 8/5 لغایت 10/5 برگزار کرد، لیکن بدون اینکه تا حالا سابقه داشته باشد اقدام به فروش بن غذا به میهمانان همایش کرد. لذا از مسئولان وزارت علوم درخواست داریم این موضوع را بررسی کنند و در این باره پاسخگو باشند.