نرگس کلباسی زن نیکوکار به ایران آمد

شهروند| زن نیکو کار ایرانی که بیش از دوسال به اتهام قتل یک کودک اجازه خروج از هندوستان را نداشت، با حمایت‌های دستگاه دیپلماسی،  بی‌گناهی خود را اثبات کرد، دیروز وارد اصفهان شد.
نرگس کلباسی اشتری پس از ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، در کانال تلگرام خود دراین رابطه نوشت: «رسیدم اصفهان. خیلی خوشحالم که به کشور و خانه‌ام برگشتم. حس فوق‌العاده‌ای‌ است دیدن هموطنانم. مثل یک رویاست. خیلی خوشحالم و این حس باورنکردنیست. درفرصت بعدی بیشتر دراین‌باره خواهم نوشت.»
او پیش از این درباره زندگی‌اش نوشته بود: «وقتی من و برادرانم پس از مرگ پدرم ایران را ترک کردیم، خانواده‌ام بهترین‌ها را برای ما خواستند. آنها می‌خواستند ما شاد باشیم و اجازه دادند ایران را ترک کنیم، زیرا می‌دانستند ما درکشوری که بیشتر به آن آشنایی داریم‌، خوشحال‌تریم. فضای ایران برایمان جدید بود و بسیار متفاوت. وقتی در انگلستان بودیم، به یاد دارم روزی عمه‌ام من و برادرانم را به کانادا دعوت کرد. خاطره کوتاهی از عمه داشتم و  حس می‌کردم  برای نخستین‌بار است که او را می‌بینم. از زمانی که ما را در فرودگاه کانادا دید، لحظه‌ای عشقش را از ما دریغ نکرد. او پیشنهاد کرد که سرپرستی برادر کوچکم امیر را بپذیرد و طی 10‌سال گذشته امیر درکنار عمه در کانادا زندگی کرده است. او آنجا به دانشگاه می‌رود و شاد و تندرست است.»
به نوشته او: «بخش زیادی از عمرم را با خانواده نبوده‌ام، اما می‌خواهم تغییر کنم. می‌خواهم طعم زندگی عادی را بچشم. می‌خواهم دوستشان داشته باشم و اجازه دهند دوستشان داشته باشم و می‌دانم این تقدیری است که خدا برایم مقدر کرده است. خدا به روش‌های جادویی کار خودش را می‌کند و دوستش دارم. خدا همیشه برایم بالاترین است و برای همه آزمایش‌هایش درشرایط سخت و خوب سپاسگزارم. ممنونم برای تمام تاثیراتی که در زندگی من گذاشتی. نیاز دارم در ایران استراحت کنم و دردهایم التیام یابد. فعلا هیچ چیز جز عشق دربرنامه آینده‌ام نیست.»