صعود رویایی پرسپولیس در آزادی

پرسپولیس و الدحیل دیروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتندکه این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک به نفع پرسپولیس تهران به
 پایان رسید. 
پرسپولیس که امید زیادی به شکست دادن الدحیل و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد، از همان ابتدا تهاجمی ظاهر شد و در حالی که در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت ، در دقیقه 33 روی یک ضربه ایستگاهی گل خورد. ضربه ارسالی از روی این ضربه ایستگاهی پس از برخورد به مدافع پرسپولیس به بوضیاف، کاپیتان الدحیل برخورد کرد تا دروازه نماینده ایران باز شود و ورزشگاه آزادی غرق سکوت شود.به این ترتیب نیمه اول با برتری الدحیل به پایان رسید ؛ اما در نیمه دوم بازیکنان با انگیزه پرسپولیس توانستند سه گل به الدحیل بزنند و به این ترتیب به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.
بشار رسن ، دقیقه 57 در موقعیتی خوب می‌توانست دروازه الدحیل را باز کند که لکانته با واکنشی خوب توپ را تبدیل به کرنر کرد اما  کرنر ارسالی روی دروازه الدحیل توسط سیدجلال حسینی تبدیل به گل شد.


در دقیقه 75 نیز منشا با پاسی علی علیپور را صاحب توپ کرد که این بازیکن پس از حرکات تکنیکی و پشت سر گذاشتن مدافع الدحیل، پاسی را به دهانه دروازه این تیم ارسال کرد. سلطان حسین البراکی پیش از اینکه توپ به رسن برسد، دروازه خودی را 
باز کرد.
سه دقیقه بعد پرسپولیس روی ضد حمله صاحب موقعیت گل شد که منشا با استفاده از اشتباه مدافع الدحیل و دریبل دروازه‌بان این تیم، توانست گل سوم سرخپوشان را به ثمر برساند و به این ترتیب شب رویایی پرسپولیس با جشن صعود همراه شد.