به كوري چشم تروريست‌ها ملت ايران راه شرافتمندانه و افتخارآميز خود را ادامه خواهد داد

در پي حادثه تروريستي ديروز صبح در اهواز كه به شهادت و زخمي شدن جمعي از مردم عزيزمان منجر شد، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي با تسليت به خانواده شهداي اين حادثه تلخ و تاسفبار تاكيد كردند: دستگاه‌هاي مسوول اطلاعاتي موظفند با سرعت و دقت دنباله‌هاي جنايتكاران را تعقيب و آنان را به سرپنجه مقتدر قضايي كشور بسپارند. متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:
بسمه‌تعالي
حادثه تلخ و تاسفبار شهادت جمعي از مردم عزيزمان در اهواز به دست تروريست‌هاي مزدور، يك بار ديگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ايران را آشكار ساخت. اين مزدوران قسي‌القلب كه به روي زن و كودك و مردم بيگناه آتش مي‌گشايند وابسته به همان مدعيان دروغگو و رياكارند كه پيوسته دم از حقوق بشر مي‌زنند. دل‌هاي پركينه آنان نمي‌تواند تجلي اقتدار ملي در نمايش نيروهاي مسلح را تحمل كند. جنايت اينها ادامه توطئه دولت‌هاي دست‌نشانده امريكا در منطقه است كه هدف خود را ايجاد ناامني در كشور عزيز ما قرار داده‌اند. به كوري چشم آنان ملت ايران راه شرافتمندانه و افتخارآميز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه دشمني‌ها فائق خواهد آمد.
اينجانب تسلا و همدردي خود را به خانواده‌هاي اين شهيدان عزيز عرض مي‌كنم و صبر و سكينه الهي را براي آنان و علوّ درجات براي شهيدان مسالت مي‌نمايم. دستگاه‌هاي مسوول اطلاعاتي موظفند با سرعت و دقت دنباله‌هاي اين جنايتكاران را تعقيب كنند و آنان را به سرپنجه مقتدر قضايي كشور بسپارند.


سيدعلي خامنه‌اي
۳۱ شهريور ۱۳۹۷