صدیقی: انشاءالله در آینده قیمت‌ها کاهش یابد

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: اگر رئیس‌جمهور، وزیر و امام جمعه یک محل و ... چیزی از ما می‌خواهند ما به دین و شرع نگاه می‌کنیم. هرجا از ما چیزی جز دین خواستند حق نداریم از هیچ کسی اطاعت و تبعیت کنیم.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، در تذکری به مجریان کشور، اظهار کرد: بی ثباتی در امر اقتصاد، ارز و خودرو کام مردم را تلخ کرد. اینکه قیمت‌ها کاهش می یابد و افتادن در سیر نزولی نشان دهنده این است که این موضوع تصنعی و کار دشمن بوده و ان شاءالله در آینده بیشتر کاهش یابد و مردم آن را لمس کنند.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم و پرشکوه بسیجیان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی: گزارش «همدلی» از حال و هوای پایتخت روزی برای تهـران دولت ایالات متحده بدعت نادرست خروج از توافق‌های بین‌المللی را یک بار دیگر تکرار کرد همدلی از دلایل نابسامانی در بازار مسکن و همخوان نبودن دخل مردم با خرج خانه دار شدن گزارش می‌دهد خاورمیانه محور کلان‌ترین استراتژی‌ها تحلیل همدلی پیرامون چرایی فرسوده شدن حکومت‌های خاورمیانه گفت‌وگوی «همدلی» با مهوش افشارپناه، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون نقش برای بازیگران همسن من فقط شده چای ریختن! موجی نو در سیاست خارجی ظریف: ایران خواستار حل و فصل سیاسی در سوریه است خروج طرح «تفکیک وزارتخانه‌ها» از دستور کار دولت عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: رای شورای امنیت در کاهش نرخ ارز تاثیرگذار بود صدیقی: انشاءالله در آینده قیمت‌ها کاهش یابد دانشجویان ستاره‌دار و غیرستاره‌دار به کمیسیون آموزش مراجعه کنند سرلشکر سلیمانی: اکسیر غیرت، معنویت و شهامت علاج اصلی کشور است