۷ شهر مازندران درگیر سیلاب

معاون استاندار مازندران با اشاره به تداوم بارش‌ها در استان گفت: ۷ شهرستان مازندران اسیر سیلاب شد. علی نبییان اظهار داشت: بارش‌های شدید سیلابی همراه با توفان و رعد و برق عصر دیروز در مازندران از رامسر آغاز شده و اکنون همه شهرهای استان را فرا گرفته است. وی افزود: بیشتر شهرهای مرکزی و شرق مازندران درگیر سیلاب شده و مسئولان همه مناطق شرقی، مرکزی و غربی استان در آماده باش کامل و امدادرسانی هستند. جانشین ستاد مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه همه راهداران در محور‌های ارتباطی و سیل‌گیر استان آماده باش کامل هستند تصریح کرد: تاکنون ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب و گل و لای در مناطق کوهستانی گزارش نشده است. وی با بیان اینکه آبگرفتگی و سیل در شهرهای ساری، قائم‌شهر، بابل، بابلسر، نکا، گلوگاه و بهشهر بیشتر از سایر نقاط استان بوده است، افزود: تردد به کندی در این محورها انجام می‌شود.
توفان و باران سبب اختلال پروازها
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: توفان و باران سبب اختلال در پروازها شد. سعداله وطن خواه با بیان اینکه توفان و باران سبب اختلال در پروازها شده است،گفت:به دلیل شرایط بد جوی هوا، پرواز اهواز به ساری و برعکس که در ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه قرار بود انجام شود لغو شد. وی در ادامه اظهار کرد:پروازی از مشهد ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه باید می‌نشست که تا نزدیکی‌های فرودگاه مقصد آمد وبه دلیل شرایط بد جوی ننشست و به مبدا مشهد برگشت و اعلام باطلی کرد. مدیرکل فرودگاه‌های مازندران تصریح کرد:یک پرواز دیگر از هواپیمایی آسا نیز با ۹۵ دقیقه تاخیر فرودگاه دشت ناز ساری را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد.
کشته بر اثر صاعقه در مازندران 2


همچنین سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پرشکی مازندران از کشته شدن 2 نفر بر اثر صاعقه خبر داد. زکریا اشکپور اظهار داشت: رعد‌و‌ برق در فریدونکنار جوانی را به کما فرستاد. وی گفت: جوان 25ساله خرم‌آبادی که حین اسب‌سواری دچار حادثه شد از مرگ نجات یافت ولی پس از دو ساعت فوت کرد. وی افزود: جوان 27 ساله ترکمن در روستای امام ده بهشهر بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داد.