ترکیب نمایندگان مخالف CFT منتشر شد

ایرنا| عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی فهرست و ترکیب 96 نفر از نمایندگانی را که به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم CFT رای مخالف دادند، منتشر کرد.
در فهرستی که اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روز گذشته (جمعه) در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است، نام 96 نماینده مجلس قرار دارد.
در این فهرست 86 نماینده عضو فراکسیون ولایی، 5 نماینده فراکسیون مستقلان ولایی و پنج نماینده عضو فراکسیون امید وجود دارد. رنجبرزاده این فهرست را در حساب توئیتری خود منتشر کرده و نوشته است: «در ادامه شفافیت آرا نمایندگان و به دنبال تلاش همکاران در مجلس شورای اسلامی، فهرست کامل مخالفین رای به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم CFT منتشر شد.»
در جلسه علنی یکشنبه گذشته (15 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم CFT در جلسه علنی مجلس مطرح و با 143 رای موافق از تعداد 271 نماینده حاضر در مجلس به تصویب رسید.
از میان نمایندگان حاضر در جلسه 120 نفر از نمایندگان مخالف لایحه بودند CFT و 5 نماینده نیز به آن رای ممتنع دادند.
سایر اخبار این روزنامه
در جلسه دو ساعت و نیمه سران قوا با رهبر انقلاب مطرح شد: تصمیم‌های عملیاتی بگیرید تغییر در کابینه؛ برای چه؟ کودک هفت ساله ایرانی برنده مسابقه بین‌المللی «بنیاد صلح و همکاری» شد لبخندی برای صلح با جدی‌ترشدن پرونده خاشقجی، جهان در انتظار پاسخ یک سوال است خط‌ونشان سعودی یا خط قرمز جهانی «همدلی» گزارش‌های غیرواقعی صداوسیما را که منجر به زدودن اعتماد عمومی و روح همیاری می‌شود،بررسی می‌کند به دلایل مختلفی از جمله مشکلات اقتصادی، جمعیت سینماروهای متاهل رو به کاهش است سینماروها مجردند! نزدیکی به کانون‌های تصمیم‌گیری در آمریکا که موافق برجام و مخالف تحریم ایران هستند، در گفت‌وگو با کارشناسان تحلیل کارشناسان از حواشی سیاست‌هایی که یک‌شبه فروش برخی کالاها را ممنوع می‌کنند ممنوعیت‌های شتاب‌زده اصلاحِ بی سرانجام ضرورت درک قواعد بازی سیاسی در جلسه دو ساعت و نیمه سران قوا با رهبر انقلاب مطرح شد: تصمیم‌های عملیاتی بگیرید ترکیب نمایندگان مخالف CFT منتشر شد