سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  انتقال کابل برق از زمین کشاورزی / آقای محمدی سیفی: از استان گیلان، شهر خمام تماس می‌گیرم. اداره برق استان گیلان برای انتقال برق به منطقه آزاد بندرانزلی از طریق کابل فشار قوی زمینی آن هم از محل زمین کشاورزی اینجانب اقدام کرده و با این کار ارزش ریالی زمین اینجانب به کلی پایین آمده است. می‌خواستم بگویم چه کسی پاسخگوی ضرر و زیان من کشاورز است. به هر کجا هم که مراجعه می‌کنم متأسفانه کسی پاسخگو نیست.
■  طرح بازنشستگی با 20 سال سابقه / شهرام مافی فر: از سازمان بازنشستگی کشور درخواست داریم که طرح بازنشستگی با 20 سال خدمت را فراهم کند، با این کار فرصت اشتغال برای نسل جوان فراهم می‌شود.
■  سرقت مسلحانه در شهرک بوعلی / آقای علیمی: من به نمایندگی از اهالی شهرک بوعلی سعادت آباد تهران تماس می‌گیرم. اخیراً تعدادی سارق مسلح به منازل ما در این شهرک حمله کردند و اقدام به سرقت اموال و طلاجات از تعدادی از خانه‌ها کردند. متأسفانه چندین بار با نیروی انتظامی منطقه و پلیس 110 تماس گرفتم ولی تاکنون از این کار نتیجه‌ای نگرفتیم و دزدها آزادانه در این شهرک رفت و آمد می‌کنند. از مسئولان نیروی انتظامی تقاضای رسیدگی داریم.
■  گرانی لبنیات از سوی کارخانه‌ها / یک هموطن: قبلاً شیر 900 گرمی 2200 تومان فروخته می‌شد. کارخانه پگاه به این شیر ویتامین D اضافه کرد و قیمت آن را به 2500 تومان رساند. اخیراً شرکت میهن همان را با کاهش وزن 100 گرمی به 2800 تومان افزایش قیمت داده است. از مسئولان درخواست داریم به این موضوع رسیدگی کند و اجازه قیمت گذاری کارخانه‌ها و گرانفروشی محصولات لبنی را ندهد.