سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  با گرانفروشی برخورد کنید / آقای قنبری: اینجانب به خاطر گرانفروشی با 124 تماس گرفتم ولی کارشناس مربوطه اعلام کرد که 10 روز دیگر به شکایت شما رسیدگی می‌شود. وقتی رسیدگی به شکایت این همه زمان می‌برد و سیستم ناظر  این گونه عمل می‌کند دیگر چه انگیزه‌ای برای مبارزه با گرانفروشی باقی می‌ماند؟
■  درخواست اورژانس برای ایستگاه‌های مترو / سلیمان بلغار: آیا مسئولان مترو برای بیماران اورژانسی در ایستگاه‌های مترو تدبیری اندیشیده اند؟ اکثر ایستگاه‌های مترو فاقد اکیپ اورژانس است.
■  عدم پرداخت معوقات فرهنگیان / رحیم کشمیری: مسئولان آموزش و پرورش اعلام کردند که تمامی بدهی فرهنگیان بازنشسته را پرداخت کردیم. اینجانب از سال 89 بازنشسته شده‌ام ولی هنوز مابه التفاوت بازنشستگی اینجانب را تا سال 97 پرداخت نکرده‌اند. لطفاً مسئولان پاسخگو باشند.
■  حذف بیمه تکمیلی جانبازان شاغل / آقای حسینی: بنده یک جانباز و شاغل هستم. از بنیاد جانبازان تنها تسهیلاتی که استفاده کرده‌ام بابت بیمه تکمیلی آن هم برای تأمین دارو بوده است ولی اخیراً بنیاد جانبازان به اینجانب اعلام کرده است که چون شما شاغل هستید باید از طریق محل کار خودتان بیمه تکمیلی شوید. محل کار اینجانب بیمه تکمیلی ندارد. هزینه تنها یک قلم داروی مصرفی اینجانب یعنی اسپری 200 هزار تومان است. تنها تسهیلاتی که بنیاد مستضعفان به من ارائه کرده است همین بیمه تکمیلی است که می‌خواهند آن را هم قطع کنند. اینجانب چگونه می‌توانم هزینه درمان بیماری‌ام را جبران کنم؟