وزیر اطلاعات در مرز مهران خبر داد: دستگیری و شناسایی 15 تروریست در مرزهای جنوبی کشور شدند

وزیر اطلاعات گفت: 15 تروریست متشکل از سه تیم که قصد عملیات خرابکارانه علیه زوار اربعین را داشتند توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در مرزهای جنوبی کشور شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود علوی روزگذشته در بازدید از مرز بین‌المللی مهران افزود: سر دسته این سه تیم تروریستی در اروپا مستقر بوده و از سوی یکی از کشورهای همسایه نیز حمایت می‌شد. وی یادآور شد: توطئه آنها بر علیه زائران اربعین به طور کامل خنثی شد.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: این گروه‌های تروریستی تجهیزات انفجاری برای عملیات انتحاری و خرابکارانه در اختیار داشتند که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و منهدم شدند. حجت الاسلام علوی اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) آمادگی دارند تمامی کسانی که در تلاش برای انجام اقدامات تروریستی هستند را سرکوب کنند.
وی با بیان اینکه شاهد شکل‌گیری یک ائتلاف منطقه‌ای و استکباری بر علیه امنیت کشورمان هستیم، یادآور شد: در زمان حرکت خیل عظیم اربعین حسینی در مرزهای سه گانه انگیزه‌های شیطانی برای انجام عملیات تروریستی شکل می‌گیرد که به دقت مورد رصد و کنترل قرار دارد.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس‌جمهور ترکیه روایت عربستان را رد کرد اردوغان: ترکیه باید محاکمه کند گزارش میدانی «همدلی» از کشمکش بین دانشگاه الزهرا و ساکنان منطقه ده‌ونک دلهره تخریب رسانه ملی در روزگاری که ریزش شدید مخاطب دارد، در حال لجبازی با پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون است «همدلی» وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام و تداخل این وظایف با مجلس و شورای نگهبان را در گفت‌وگو با کارشناسان بررسی کرد نگاهی به دلایل افت بیش از دو هزارو 460 واحدی شاخص بورس و تحلیل بیم و امید بازار از نگاه کارشناسان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان: فولاد مبارکه از راه‌کارهای قانونی برای مقابله با تحریم‌‌‌‌ها استفاده می‌کند نخستین صعود پرسپولیس به فینال معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن پرواز سرخ جهانگیری: با چالش صندوق‌های بازنشستگی روبه‌رو خواهیم بود نخستین صعود پرسپولیس به فینال معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن پرواز سرخ انتقاد یک نماینده از سفرهای خارجی برخی نمایندگان وزیر اطلاعات در مرز مهران خبر داد: دستگیری و شناسایی 15 تروریست در مرزهای جنوبی کشور شدند سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد؛ آزادی مرزبانان ربوده شده، اولین آزمون «عمران‌خان» در مناسبات ایران و پاکستان