استقبال وزیران پیشنهادی از فرم شفافیت و انضباط مالی

ريیس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس از استقبال وزیران پیشنهادی دولت از شفافیت و انضباط مالی خبر داد و نوشت: این خوداظهاری داوطلبانه برای ارزیابی نهایی، باید راستی آزمایی شوند.
محمود صادقی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تويیتی از استقبال وزیران پیشنهادی دولت از فرم شفاف سازی و انضباط مالی فراکسیون شفاف سازی خبر داد. فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری، رضا رحمانی، محمد اسلامی چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهوری به ترتیب برای تصدی وزارتخانه‌های اقتصاد و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت فرم شفافیت و ارزیابی مالی را تکمیل و به فراکسیون شفاف سازی مجلس شورای اسلامی ارسال کرده اند.
وزیران پیشنهادی در این فرم ها اعلام کرده اند عضو هیات مدیره هیچ شرکت خصوصی و دولتی و تشکل صنفی نیستند و در بخش خصوصی اشتغال ندارند و قرارداد مشاوره یا پیمانکاری با دستگاه‌های دولتی یا عمومی غیردولتی ندارند. تنها وزیر پیشنهادی صمت اعلام کرده كه بدون دریافت مالی، عضو هیات مدیره صنایع مس ایران است.صادقی اقدام وزرای پیشنهادی را قابل تحسین دانست و نوشت: استقبال وزیران پیشنهادی از فرم شفاف سازی و انضباط مالی ‎فراکسیون شفاف سازی قابل تحسین است؛ این خوداظهاری داوطلبانه برای ارزیابی نهایی، باید راستی آزمایی شوند. از همکاری کاربران علاقه‌مند در این مورد استقبال می‌شود.صادقی همچنین نمونه ای از فرم مزبور تحت عنوان «فرم شفاف سازی و انضباط مالی» که توسط یکی از وزیران پیشنهادی دولت تکمیل شده بود، به پیوست تويیت منتشر کرد.