دبیرکل حزب اراده ملت ایران: اصلاح‌طلبان از دولت جدا نیستند

دبیرکل حزب اراده ملت ایران مصالح و منافع ملی را اولویت اصلی جریان اصلاح‌طلبی در کشور دانست و گفت: انتقادها به معنای جدایی اصلاح‌طلبان از دولت نیست.
به گزارش ایرنا، احمد حکیمی‌پور با بیان اینکه اختلاف‌نظر و نقد همواره یک فرصت است نه تهدید، اظهار کرد: اگر چه اصلاح‌طلبان از عملکرد برخی از بخش‌های دولت انتقاد دارند و نظرات خود را نیز بیان می‌کنند‌ اما این نظرها به معنای خالی کردن پشت دولت و کنار گذاشتن دولت نیست.
دبیرکل حزب اراده ملت ایران تاکید کرد: نباید بیان انتقاد و نظرات مختلف اصلاح‌طلبان را به منزله جدایی آنها از دولت تلقی کرد و همچنین از آن طرف نباید با طرح نظرات خام، بهانه به دست مخالفان دولت و مخالفان اصلاح‌طلبان داد.
حکیمی‌پور توصیه کرد: دامن زدن به این تفکر که دولت نیازی به نیروهای سیاسی و اجتماعی ندارد و خودبنیاد است و هر توان و هر سبدی از آرا که دارد متعلق به خودش است، خوب نبوده و حساسیت برانگیز است.


دبیرکل حزب اراده ملت ایران افزود: در فضای سیاسی و اجتماعی کشور نیز نباید این طور القا شود که دولت در جهت حذف احزاب و گروه‌های حامی خود حرکت می‌کند.
این فعال اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه مراعات در اظهارنظرها باید دوطرفه باشد، افزود: برخی از دولت بد دفاع می‌کنند و با یک سری از اظهار‌نظرها باعث می‌شوند عملا جریان‌های مخالف دولت و مخالف اصلاح‌طلبان سوء‌استفاده کنند.
حکیمی‌پور اظهار کرد: همواره اولویت اصلی جریان اصلاح‌طلبی مصالح و منافع ملی است؛ اصلاح‌طلبان در سپهر سیاسی کشور، بحث جریان و منافع حزبی خود و جبهه ای ندارند و علی‌رغم انتقاد، کمک می‌کنند دولت موفق عمل کرده، به اهداف ترسیمی نظام برسد و در عین حال کشور را نیز خوب اداره کند.
وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان هرگز به دنبال این نیستند که ساز خودشان را بزنند، بلکه مسائل و مصالح کشور برای‌شان مهم است؛ اساسا همراهی وکمک به پیشرفت کشور تز اصلاح‌طلبی است.
دبیرکل حزب اراده ملت درباره آرایش سیاسی اصلاح‌طلبان از سال 1398 تا 1400 نیز گفت: آرایش سیاسی کشور در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص می‌شود؛ انتخابات مجلس، آزمون و محکی سیاسی است که روشن می‌کند آرایش سیاسی کشور به چه صورتی خواهد بود.
حکیمی‌پور گفت: اینکه تا سال 1400 و انتخابات ریاست جمهوری آینده چه اتفاقی خواهد افتاد‌ و آرایش سیاسی کشور چگونه می‌شود از زمان انتخابات مجلس یازدهم، مشخص می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
گزارش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری در شورای شهر قرائت شد تخلفات «همشهری» قالیباف محمدرضا ستاری داستان یک خروج «ابتکار» از ضرورت تمرکز مجلس بر بعد نظارتی گزارش می‏دهد نظارت ؛ وجه فراموش شده مجلس «راب مارشال» از فیلم «بازگشت مری پاپینز» می‌گوید یادآوری خوشی‌های کودکی «‌ابتکار» آثار و پیامدهای دنباله‌دار خروج نیروهای ایالات متحده از سوریه در آمریکا و خاورمیانه را بررسی می‌کند چه چیز ساکنان پایتخت را در آن نگه می‌دارد؟ چالش‌های تهرانِ گران «ابتکار» دلایل و پیامدهای رنگ‌پاشی بر نام خیابان دکتر مصدق را بررسی می‌کند رنگ «سیاه» مصدق‌زدایی فرمانده کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی: کاری کنید که نیروی انتظامی در چشم مردم مقتدر عادل و هوشیار باشد «ابتکار» رابطه تورم و نرخ بهره بانکی را بررسی می‌کند بازی بهره بانکی و تورم دبیرکل حزب اراده ملت ایران: اصلاح‌طلبان از دولت جدا نیستند ابوالفتح مطرح کرد پشت پرده تغییرات ترامپ در سیاست خارجی