سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  کارت ایثارگری ارتش کارآیی ندارد / علی جهانی: در زمان جنگ 24 ماه در یگان ارتش حضور داشتم و بعد از جنگ از طرف ارتش به ما کارت ایثارگری دادند ولی این کارت هیچ ارزش و تسهیلاتی برای ما ندارد.
■  پرداخت نشدن سبد حمایت کالای بازنشسته / حسن پیکان رود: نزدیک سه ماه است که در رسانه‌ها اعلام کرده‌اند مبلغ سبد حمایت بازنشستگان که حقوق پایین سه میلیون تومان دارند واریز خواهد شد ولی تا به حال این مبلغ پرداخت نشده است. از مسئولان درخواست داریم اگر قصد پرداخت ندارند موضوع را اعلام نکنند. مدام به مردم می‌گویند هفته بعد پرداخت می‌شود. چرا چنین رفتار می‌کنند؟
■  بوی تعفن فاضلاب بیمارستان بعثت تهران / صلاح‌الدین خامسی: هر روز بوی تعفن فاضلاب بیمارستان بعثت تهران به اطراف پخش می‌شود و باعث اذیت و آزار ساکنان محل شده است. از مسئولان محترم درخواست رسیدگی داریم.
■  عوارض گمرکی را کم کنید تا قاچاق حل شود / یک هموطن: برای کنترل قاچاق به کشور پیشنهاد می‌کنم عوارض گمرکی ورود کالا به کشور مثل تمام دنیا 3 تا 4 درصد باشد که جنس قاچاق وارد کشور نشود و کالا عملاً از مبادی قانونی وارد کشور شود. خواهشمند است این موضوع را منعکس کنید.
■  بهمن خودرو، خودروی پیش خرید را تحویل نمی‌دهد / 231...0912: ما جمعی از کسانی هستیم که در خردادماه از بهمن موتور خودرو هاوال پیش خرید کردیم. این خودروساز، خودروی ما را در انبارهایش احتکار کرده و ماشین ما را تحویل نمی‌دهد. تاکنون چندین بار ماشین مورد نظر ما را گران کرده و در نهایت هنوز خودرویمان را تحویل نگرفته‌ایم. لطفاً منعکس کنید.
■  کارمند جهاد دانشگاهی کرمانشاه هستم و وقت ملاقات می‌خواهم / مجید قهرمانی – 368...0918: از سال 94 چندین مرتبه به صورت کتبی و تلفنی تقاضای وقت ملاقات با دکتر طیبی ریاست محترم جهاد دانشگاهی برای احقاق حقوق پایمال شده‌ام در جهاد دانشگاهی کرمانشاه کردم اما با تأسف پاسخی نمی‌دهند. استدعا دارم این ظلم ناجوانمردانه و حق‌الناس را از طریق روزنامه اطلاع‌رسانی کنید.
■  خودروسازها را مجبور به تحقیقات کنید / 108...0915: برای افزایش کیفیت خودروهای ایرانی لازم است که وزارت صنعت یا مجلس، خودروسازان را مجبور کنند مبلغی از قیمت خودرو را به تحقیقات و پژوهش اختصاص دهند.
■  قدردانی از پرسنل اورژانس تهران / حسین غفوری – 306... 0912: از پرسنل زحمتکش اورژانس تهران بی‌نهایت قدردانم که در تصادف دو ماه پیش با سرعت عملی که به خرج دادند مرا بموقع به بیمارستان رساندند، سلامتی‌ام را مدیون نیروهای اورژانس می‌دانم.
■  تبعیض در حق نیروهای شرکتی بانک مسکن / عباس - اصفهان - 901... 0913: نیروی شرکتی بانک مسکن هستم. فرق ما با نیروهای رسمی چیست که این طور اجحاف می‌شود. ما صبح با نیروهای رسمی به بانک می‌آییم و دیرتر از آنها از بانک خارج می‌شویم. خواهش می‌کنم برای یک بار هم که شده تیتر اصلی روزنامه تان موضوع نیروهای شرکتی باشد. چشم خیلی از کارگران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی بویژه بانک‌های دولتی به تبدیل وضعیت استخدامی است.