روحانی امروز میهمان مردم گلستان



رئیس جمهوری امروز دوشنبه برای دیدار با مردم استان گلستان و بررسی نیازمندی‌ها و روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار، عازم این استان می‌شود. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را در این سفر دو روزه، تعدادی از معاونین رئیس جمهوری و وزیران کابینه همراهی می‌کنند.
در جریان سفر رئیس جمهوری به استان گلستان مهم‌ترین برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط با توسعه استان گلستان از جمله در حوزه‌های بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع و همچنین سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی تشریح می‌شود.رئیس جمهوری در نخستین مرحله از سفر خود به استان گلستان، وارد فرودگاه کلاله خواهد شد و پس از دیدار و سخنرانی در جمع مردم شریف گنبد کاووس، عازم گرگان می‌شود.


 یک روز پیش از سفر رئیس جمهوری، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری وارد استان گلستان شد و با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، وی همچنین در فرودگاه گرگان به خبرنگاران گفت که در جریان سفر استانی به استان گلستان ضمن بررسی و ایجاد هماهنگی‌های ضروری در روند تکمیل پروژه‌های سفر قبلی کاروان تدبیر و امید، برای نیازمندی‌ها و مطالبات جدید استان نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی اضافه کرد: در جریان این سفر پروژه‌های اساسی و مهمی در راستای افزایش اشتغال در سطح استان گلستان و تقویت زنجیره تولید در استان به تصویب خواهد رسید و برای این منظور اعتبار قابل توجهی نیز اختصاص خواهد یافت.