دردولت روحانی 30درصد تورم کاهش پیدا کرد

محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست سالانه اتحادیه جامعه اسلامی‌دانشجویان به عملکرد و کارنامه دولت روحانی اشاره کرد و گفت: زمانی که دولت آقای روحانی روی کار آمد کشور تورم 44 درصدی را تجربه می‌کرد اما با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تورم حداقل 30درصد کاهش پیدا کرد. رشد اقتصادی کشور طی 4سال اخیر از منهای 5درصد به 8درصد رسید که ما نیز این عدد را تکذیب نمی‌کنیم و می‌گوییم عدد و رقم درستی است اما باید دید اگر میزان نفت را نیز از آن کم کنیم
همین عدد خواهد شد یا نه.این چهره اصولگرا، با اشاره به اظهارات برخی درباره برجام گفت: برخی معتقدند برجام هیچ آثاری نداشت و سیاه نمایی می‌کنند اما من معتقدم قرار بود ما با برجام 10 گل به طرف بزنیم و هیچ گلی نخوریم اما درنهایت 7 گل زدیم و دو گل هم خوردیم. اگر امروز از بنده سوال کنند آیا حاضرید به قبل از برجام برگردید می‌گویم خیر و فکر می‌کنم نظر نظام هم این نیست که برجام را ما اول پاره کنیم. بله اگر طرف مقابل آن را پاره کرد ما هم آن را آتش می‌زنیم. اما اینگونه نیست که در ابتدا آن را پاره کنیم.
به گزارش تسنیم، باهنردر ادامه با اشاره به این نکته که «کاندیداها اموال کشور را به تاراج نگذارند» در مورد جمنا، گفت: شاید در جزئیات جمنا اشکالاتی وجود داشته باشد اما امیدواریم صبح انتخابات یک کاندیدای واحد داشته باشیم.