آمادگی بیمارستان دوبی برای ارایه خدمات به تیم ‌ملی

شهروند| معاون بهداشت، درمان و توانبخشی به همراه رئیس بیمارستان ایرانیان دوبی با حضور در کمپ تیم‌ ملی با کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم‌ ملی دیدار و گفت‌وگو کردند. دکتر حسن صفاریه، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر به همراه دکتر افشاریان، رئیس بیمارستان ایرانیان دوبی ظهر پنجشنبه با حضور در محل تمرین تیم ‌ملی فوتبال با کارلوس کی‌روش و اعضای تیم‌ ملی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر در این دیدار اعلام کرد که بیمارستان ایرانیان دوبی آمادگی کامل دارد تا در صورت نیاز هرگونه خدمات پشتیبانی درمانی و توانبخشی را در طول دوران جام ملت‌ها به بازیکنان و کادر تیم‌ ملی ارایه دهد.
سرمربی تیم ‌ملی فوتبال کشورمان نیز ضمن اظهار خشنودی از این پیشنهاد اعلام کرد که خوشبختانه هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکلی در میان بازیکنان و کادر مربیگری وجود ندارد.
در این دیدار، کارلوس کی‌روش درباره شایعات بسته‌شدن بیمارستان ایرانیان دوبی سوالاتی مطرح کرد که رئیس بیمارستان ایرانیان دوبی ضمن رد شایعات، از ارایه خدمات درمانی رایگان از سوی کلینیک سلامت این بیمارستان برای هموطنانی که برای تماشای بازی‌های جام ملت‌های آسیا در دوبی حضور دارند، خبر داد. رئیس بیمارستان ایرانیان دوبی افزود: «در صورتی که مشکل درمانی حادی برای هموطنان ایرانی حاضر در دوبی پیش بیاید، بیمارستان ایرانیان دوبی خدمات درمانی را با 50‌درصد تخفیف ارایه خواهد داد.»


دکتر حسن صفاریه، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر نیز با اشاره به این دیدار گفت: «در دیدار با سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ایران اعلام شد که بیمارستان ایرانیان دوبی این افتخار را دارد که همیشه بازیکنان تیم‌ ملی را می‌پذیرد و خدماتی که نیاز دارند را به آنها ارایه می‌دهد. همچنین بیمارستان تمهیداتی را برای هموطنانی که برای مشاهده بازی‌های تیم ‌ملی فوتبال ایران به دوبی سفر کرده‌اند در نظر گرفته است؛ این هموطنان از 50‌درصد تخفیف بابت ویزیت‌های کنترل سلامت برخوردار می‌شوند.»
او با اشاره به بازدید از بیمارستان ایرانیان دوبی افزود: «بیمارستان در سطح بسیار خوبی درحال فعالیت است. تخت‌های بیمارستان در حد استاندارد ضریب اشغال تخت را دارند و مشکل خاصی وجود ندارد.»
دکتر صفاریه ادامه داد: «موضوع کوچکی که در رابطه با بیمه‌ها پیش آمده در مقوله اداره بیمارستان‌ها در تمام کشورها ازجمله ایران هم گهگاه پیش می‌آید که یک مسأله اداری است و با پیگیری‌های مختصری حل خواهد شد.»
او با بیان این‌که بیمارستان ایرانیان دوبی 40 ‌سال قدمت دارد، گفت: «ساکنان امارات متحده عربی به‌خوبی آن را می‌شناسند و در این کشور نیک‌نام است. در عین حال، ایرانیان مقیم این کشور از این بیمارستان زیاد استفاده می‌کنند، بنابراین جای نگرانی برای هموطنانمان وجود ندارد.»