نوری شاهرودی، سفیر ایران در عمان مطرح کرد: آمادگی سفارت ایران برای حمایت و کمک به بخش خصوصی در عمان

دو هیات تجاری بازرگانی متشکل از تجار و بازرگانان استان‌‌‌های همدان و البرز به سرپرستی روسای اتاق‌‌های بازرگانی مذکور در حوزه‌‌‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در سفر به عمان با حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری شاهرودی، سفیر ایران در مسقط دیدار و گفت‌وگو کردند.
این هیات طی سفر خود به عمان، با مسئولان مناطق آزاد عمان، سازمان سرمایه‌‌‌گذاری عمان و تجار و بازرگانان عمانی نیز در راستای راه‌‌های تقویت و گسترش هر چه بیشتر روابط اقتصادی و تجاری فیمابین دیدار و گفت‌وگو کردند.
سایر اخبار این روزنامه
مهلت قانونی ثبت سفارش‌ کالا 2 برابر شد شبکه بلومبرگ به نقل از دیپلمات‌های اروپایی اعلام کرد ساز و کار مالی ویژه اروپا با ایران این هفته راه‌اندازی می‌شود نتانیاهو: ائتلاف‌های سری و آشکاری در جهان عرب داریم! به بهانه چهلمین سال پیروزی انقلاب نگاهی به دست آوردهای چهاردهه انقلاب اسلامی دراستان سمنان این ره که تو میروی... قاسمی: ایران از دولت ونزوئلا حمایت می‌کند امیر پوردستان: 7 هزار نیروی داعش با کمک عربستان و امارات درحال یارگیری در افغانستان است بازداشت مشاور جنجالی ترامپ توسط پلیس آمریکا بدتر از قانون جنگل! عقب نشینی آمریکا و تغییر محور ضد ایرانی کنفرانس لهستان واشنگتن‌پُست از تولید موشک‌های بالستیک توسط عربستان پرده برداشت نوری شاهرودی، سفیر ایران در عمان مطرح کرد: آمادگی سفارت ایران برای حمایت و کمک به بخش خصوصی در عمان مادورو: تسلیم نخواهم شد! تلاش آمریکا برای سرنگونی دولت قانونی ونزوئلا نمایش قدرت دفاعی ارتش با تجهیزات جدید بومی آغاز رزمایش اقتدار97 نیروی زمینی ارتش در اصفهان؛ معاون اول رئیس جمهور: کالا‌های اساسی و‌گوشت مورد نیاز شب عید تامین می‌شود