وزیر دفاع: برای ارتقاء توان دفاعی‌مان از هیچ قدرتی هراس به خود راه نخواهیم داد

وزیر دفاع، نیروهای مسلح را نماد وحدت، همدلی و مدیریت جهادی در کشور دانست و تاکید کرد: نیروهای مسلح توانسته‌اند در دوران‌های مختلف با تاسی به راه امام و شهدای گرانقدر در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، رزمی و پشتیبانی از شرایط دشوار تحمیلی دشمن عبور کنند و به قله‌های سرافرازی دست یابند.
به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دستاوردهای متعدد در سایه پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: پیشرفت‌های متعدد ایران در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی، فناورانه، اجتماعی، علوم انسانی و پزشکی ازجمله این دستاوردها بوده است. بر همگان واضح و مبرهن است که برجسته‌ترین این پیشرفت‌ها، اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در عرصه دفاع و نیروهای مسلح روی داده است.
حاتمی به شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی، ملت عزیزمان حامی دیگری یافته است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای حفظ و تامین امنیت آنان در دوردست‌ها جانفشانی می‌کنند و با دارا بودن فرماندهان و کارکنان شجاع، دلسوز و مخلص به عهدی که با خدا و ملت بسته‌اند، پایبندند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: از سوی دیگر بسیج سرافراز، بدون چشم‌داشت در همه عرصه‌های امنیت عمومی، مردم پایه تا محرومیت‌زدایی، سازندگی و ارائه خدمات اجتماعی حضور فعال و سازنده دارد و در خدمت کشور عزیزمان است.
وی یادآور شد: مردم همیشه بصیر ایران، بصیرتر از همه دوران‌ها در کنار نظام اسلامی و نیروهای مسلح‌شان هستند و اطمینان دارند که سربازان آنان در ارتش عزتمند جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی ایران و بسیج همیشه در صحنه، نیروی انتظامی زحمتکش هر روز آماده‌تر از گذشته نسبت به دفاع از ملت شریف ایران، انقلاب اسلامی، میهن عزیز و آرمان‌های بلند و مقدس انقلاب و امام راحل و اسلام ناب محمدی هستند و در این راه آرام و قرار ندارند. حاتمی تاکید کرد: نیروهای مسلح توانسته‌اند در دوران‌ مختلف با تاسی به راه امام راحل و شهدای گرانقدر در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، رزمی و پشتیبانی از شرایط دشوار تحمیلی دشمن عبور کنند و به قله‌های سرافرازی دست یابند. وی خاطرنشان کرد: در کنار همه نیروهای مسلح جانفشان، به برکت انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبان نیروهای مسلح با ظرفیت بسیار بالای علمی، فناوری و دانشمندی، خود را متعهد به تجهیز این نیروها به جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های رزمی و حمایت از خانواده‌های نیروهای مسلح می‌داند و در این راه تلاش پرثمری را از خود نشان داده و در آینده نیز درخشان‌تر از گذشته خواهد بود. حاتمی تاکید کرد: به ملت عزیز ایران این اطمینان را می‌دهیم که برای دفاع از آنان و سرزمین‌مان و آرمان‌های امام و شهدا و در اطاعت از فرمان معظم کل قوا ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهیم داشت و برای عمل به این عهدمان و برای ارتقای توان دفاعی‌مان از هیچ کشوری و قدرتی هراس به خود راه نخواهیم داد و با شجاعت و همدلی ملت، دولت و جوانان و ظرفیت‌های علمی کشورمان به پیشرفت‌های‌مان ادامه خواهیم داد.
سایر اخبار این روزنامه
در دومین نشست خبری سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر مطرح شد «باربد» به دلایل مالی حذف نشد جلال‌خو ‌ش چهره هوشیاری در روابط تهران و بغداد از بیعت تاریخی همافران تا نیروی هوایی در تراز انقلاب اسلامی «ابتکار» از جلسه رای اعتماد بهارستان به وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان گزارش می‌دهد نجفقلی حبیبی در گفت‌و‌گو با «ابتکار»: نباید نورچشمی در کشور وجود داشته باشد خبر معاون گردشگری از به مرحله اجرا رسیدن پروژه ایجاد برند ملی گردشگری گردشگری ایران «برند» دار می‌شود؟ باید سازندگی و توسعه استمرار داشته باشد ساخت یک‌ هزار واحد مسکونی برای ایتام وزیر دفاع: برای ارتقاء توان دفاعی‌مان از هیچ قدرتی هراس به خود راه نخواهیم داد معاون حقوقی رئیس‌جمهوری: شرکت‌های خصوصی و دولتی برای احقاق حق اقدام کنند محمد حسین قاسمی، تهیه‌کننده فیلم «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار در پاسخ به «ابتکار»: از بیعت تاریخی همافران تا نیروی هوایی در تراز انقلاب اسلامی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: ظریف ارتباط اینستکس با FATF را رد کرده است