استعفایی در کار نبود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مساله استعفایش گفت: پیشتر آقای واعظی، ريیس دفتر ريیس جمهور درحاشیه هیات دولت به این مساله اشاره کرد، من نیز می‌گویم استعفایی درکار نبود.
به گزارش ایرنا ، سید عباس صالحی شنبه شب با حضور در مجموعه تئاتر شهرتهران به تماشای نمایش « نامیرا» به کارگردانی امیر حسین شفیعی نشست. وی در ادامه در حاشیه تماشای این تئاتر در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره استعفایش و حاشیه های به وجود آمده به واسطه این اتفاق افزود: هیچ‌گونه استعفایا نامه استعفایی برای انتقال به مراجع بالاتر داده نشده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی عصر دیروز این سخنان را بیان کرد که در روزهای اخیر شایعات بسیاری در باره استعفای وی مطرح شده بود و حتی از گزینه های جایگزین وی نیز نام برده می شد.
یکی از این گزینه ها که از او سخن گفته شده بود ، حسین انتظامی بود که از ابتدای دولت های یازدم و دوازدهم همیشه بخشی از ارکان دولت بوده است و البته این روزها به نظر می‌رسد یکی از چند شغله های دولت نیز محسوب می شود.
به هر حال عصر دیروز و پس از تکذیب رییس دفتر رییس‌جمهور که موضوع استعفاي وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را رد کرده بود ، خود سیدعباس صالحی نیز این خبر را تکذیب کرد و اعلام داشت که استعفا نداده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره دلیل دیرآمدنش به جشنواره تئاتر فجرامسال هم خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه 24 بهمن جاری درسفر استانی کرمان بودم و ساعات بامدادی امروز (شنبه 27بهمن ) به تهران بازگشته و در نخستین فرصت به جشنواره آمدم تا به تماشای آثارهنرمندان کشورمان بنشینم.