سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë سبد کالا/ آقای امیری از شاهین شهر اصفهان: طبق اعلام دولت قرار بر این بود که مبلغ 600 هزار تومان بابت سبد کالا در دو نوبت به اقشار نیازمند جامعه پرداخت شود ولی این مبلغ را به سه نوبت 200 هزار تومان تبدیل کردند و آن را هم یک نوبت پرداخت کردند. چرا اینقدر وعده‌های توخالی می‌دهید؟
ë‌ اطلاع‌رسانی در خصوص بیمه سلامت/ جواد مصداقی: افرادی جهت بیمه سلامت تماس می‌گیرند و عنوان می‌کنند که از طرف وزارت بهداشت تماس می‌گیرند و اظهار می‌کنند که در قبال پرداخت 116 هزار تومان هزینه بیمه سلامت می‌توانند به‌صورت ماهانه از خدمات درمانی این بیمه در تمامی مراکز درمانی استفاده کنند. از وزارت بهداشت درخواست داریم از طریق رسانه‌ها در این خصوص برای مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم از صحت این موضوع آگاهی داشته باشند.
ë توزیع گوشت دولتی در فروشگاه‌های کوچک/ آقای کیهان: شغل من قصابی است، مغازه کوچکی دارم. با این وضع بازار گوشت، از صبح تا الان یک گرم گوشت هم نتوانسته‌ام بفروشم. با این اوضاع شغل ما در حال از بین رفتن است. به‌ جای اینکه دولت اقدام به توزیع گوشت در فروشگاه‌های بزرگ کند بهتر است به قصابی‌های کوچک هم امکان توزیع گوشت با نرخ دولتی را بدهند تا این شغل نیز رونق گرفته و از بین نرود.
ë مشکلات مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی/محمد کاظم حیدری: مستمری بگیر هستم و فرزند 27 ساله‌ای دارم که متأسفانه دچار بیماری اعصاب و روان است. هزینه درمان فرزندم در ماه مبلغ زیادی است. اخیراً سازمان تأمین اجتماعی بیمه فرزندم را از قسمت تحت تکفل اینجانب حذف کرده‌است و باعث به‌وجود آمدن مشکلات مالی برای اینجانب شده‌است. در این خصوص نامه درخواست به‌همراه پرونده پزشکی فرزندم را به کمیسیون پزشکی سازمان تأمین اجتماعی فرستاده‌ام ولی تاکنون پاسخی به اینجانب داده نشده است. از مسئولان مربوطه خواهشمندم در صورت امکان با توجه به بیماری فرزندم در این خصوص مساعدت لازم را با اینجانب داشته باشند.