انتشار عکس‌های جدید از مرزبانان اسیر ایرانی

گروه تروریستی موسوم به جیش العدل مدعی شد که مرزبانان ربوده شده در هنگ مرزی میرجاوه بعد از 5 ماه با خانواده خود تماس تلفنی گرفته‌اند.
گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» با انتشار ویدئو و بیانیه‌ای مدعی شد که سربازان ربوده شده در میرجاوه با خانواده‌های خود تماس برقرار کرده‌اند.
این گروهک تروریستی همچنین مدعی شد که از بعد از آزادی 5 تن از مرزبانان ربوده شده تاکنون هیچ اقدامی ازسوی مقامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه مذاکره با آنها انجام نشده است.
به گزارش ایسنا، بامداد سه‌شنبه 24 مهرماه و در پی خیانت عوامل نفوذی، 12 تن از مرزبانان و بسیجیان بومی در هنگ مرزی «میرجاوه» در جنوب شرق کشور ازسوی گروهک تروریستی جیش العدل ربوده شدند.


یکم آذر ماه روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از آزادی و بازگشت 5 تن از مرزبانان ربوده شده توسط این گروهک تروریستی به کشور خبر داد. در این اطلاعیه نیروی زمینی سپاه پاسداران با تاکید بر ادامه تلاش‌ها و رایزنی‌ها برای آزادی سایر مرزبانان ربوده شده و بازگشت آنان به میهن عزیز اسلامی، از همکاری دستگاه‌های ذیربط و نیز صبر و شکیبایی خانواده‌های مرزبانان قدردانی کرد.
گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل در آخرین اقدام کینه توزانه خود در تاریخ 24 بهمن اقدام به حمله انتحاری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام در جاده خاش - زاهدان کرد؛ در پی این حادثه تروریستی جمعی از پاسداران به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.
سایر اخبار این روزنامه
بسته تسهیل فرایند ورود ارز حاصل از صادرات ابلاغ شد طی نامه لاریجانی به رئیس جمهور قانون بودجه سال 98 به دولت ابلاغ شد با حضور رئیس‌جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس؛ 33 طرح زیربنایی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد افزایش 100 میلیون مترمکعبی تولید گاز وزیر ارتباطات: اژدهای هفت‌سر فساد با اجرای دولت‌الکترونیکی نابود خواهد شد معاون اول رئیس جمهور: باید منافع و حقوق مردم بر منافع بنگاه‌های اقتصادی ترجیح داده شود تظاهرات در شهرهای مختلف جهان در محکومیت حمله تروریستی در نیوزیلند حمله تروریستی نیوزیلند؛ تحولی دردناک در فرهنگ روابط بین‌الملل پشتیبانی نیروی هوایی انگلیس از جنگنده‌های سعودی در جنگ یمن سی ان ان: نفرت پراکنی علیه مسلمانان باید متوقف شود رئیس جمهور در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی: روابط ایران و عراق مستحکم است؛ دیگران قادر به ایجاد اختلال در آن نیستند انتشار عکس‌های جدید از مرزبانان اسیر ایرانی دولت سالانه 45 هزار نیروی جدید استخدام می‌کند افزایش 100 میلیون مترمکعبی تولید گاز افزایش 100 میلیون مترمکعبی تولید گاز افزایش 100 میلیون مترمکعبی تولید گاز افزایش 100 میلیون مترمکعبی تولید گاز افزایش 100 میلیون مترمکعبی تولید گاز