جهرمی خبر داد همکاری کمیسیون اتحادیه اروپا برای پایش مناطق سیل‌زده ایران

وزیر ارتباطات از همکاری کمیسیون اتحادیه اروپا و سازمان ملل برای پایش مناطق سیل‌زده ایران خبر داد.
محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر با اشاره به ادامه همکاری با کمیسیون اتحادیه اروپا در پایش مناطق سیل‌زده، گفت: از کمیسیون اتحادیه اروپا و سازمان ملل برای همکاری با ما در پایش ماهواره‌ای مناطق سیل‌زده تشکر می‌کنم.
وی گفت: به ادامه تلاش‌ها برای پایش مناطق سیل زده با استفاده از ماهواره‌های آنها امیدوارم و ماهواره‌های آینده ایران هم به آن‌ها کمک خواهد کرد.
جهرمی افزود: دیپلماسی جواب می‌دهد.
در این رابطه روابط عمومی سازمان فضایی ایران نیز در توئیتر نوشت: با تعامل سازمان فضایی اروپا، کمیسیون اروپایی و آژانس فضایی اروپا و مساعدت وزارت امورخارجه کشور، خدمات ویژه توسط سازمان فضایی اروپا برای سیل استان خوزستان ارائه می‌شود. البته سازمان فضایی ایران، پژوهشگاه فضایی و بخش خصوصی به تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از مناطق سیل زده ادامه می‌دهند.
سایر اخبار این روزنامه
صادرات نفت ایران به سطح پیش از تحریم‌ها نزدیک شد با شرکت در تظاهرات ضد استکباری علیه اقدام ننگین رئیس‌جمهور آمریکا راهپیمایی سراسری در حمایت از سپاه و محکومیت توطئه آمریکا مردم سودان: همدستی ارتش با عمر البشیر برای حفظ حکومت نظامیان است انفجار در بازار کویته پاکستان با 46 نفر کشته و مجروح اتحادیه اروپا با تمدید 6 ماهه مهلت «برگزیت» موافقت کرد اسقف بیت‌المقدس:عادی سازی روابط اعراب با اسرائیل برای نابودی فلسطین است در این دام نیافتید مصر از ائتلاف ضد ایرانی به سرکردگی آمریکا انصراف داد حضور مردم از نقاط مختلف کشور در خوزستان برای مهار سیل سودان، باز هم حکومت نظامیان! در جلساتی جداگانه و در حضور دکتر روحانی؛ عملکرد سال گذشته و‌ برنامه‌های سال جدید سه دستگاه دولتی بررسی شد معاون امور مجلس رئیس‌جمهور: دولت در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود آغاز ثبت‌نام نهادها در نمایشگاه کتاب تهران جهرمی خبر داد همکاری کمیسیون اتحادیه اروپا برای پایش مناطق سیل‌زده ایران