چرا اساسنامه صداوسیما در دستور قرار نمی‌گیرد؟

دکتر مصطفی کواکبیان در تذکری در صحن مجلس خطاب به رئیس وقت مجلس گفت: آقای دکتر مطهری قرار بود که اولویت اساسنامه صداوسیما در صحن علنی مجلس مطرح و بحث شود که متاسفانه من نفهمیدم اساسا چرا مطرح نشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در همین زمینه برخی همکاران هم گفتند. مردم ما و افکار عمومی مثلا صدای ربنای شجریان را دوست دارند اما عمداً نمی‌گذارند پخش شود یا برنامه عادل فردوسی پور را دوست دارند، اما شورای نظارت که همکاران ما هم هستند بالاخره مخالفت می‌کنند و به مدیران صداوسیما تصمیم گیری را واگذار می‌کنند. لذا در رابطه با صدا و سیما من تذکر داشتم.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی ادامه داد: دومین بحث من در مورد خصوصی‌سازی هست که برخی گزارش‌های خیلی عجیب و غریب، قبلا درباره هفت تپه مطرح بود و اخیرا هم در باب پارس آباد مغان مطرح است که گفتند واقعاً خیلی به ثمن بخس فروخته شده و این هم باید پیگیری شود . کواکبیان در خاتمه خطاب به ریاست مجلس خاطرنشان کرد: آخرین تذکر بنده در مورد کاغذ مطبوعات است که مقام معظم رهبری هم فرمودند. ولی واقعاً در رابطه با کاغذ نشر و کاغذ مطبوعات به شدت مشکل وجود دارد که ان شاءالله تذکر دهید عمل شود.
علی مطهری در جواب تذکر کواکبیان گفت: یکشنبه، اولویت اساسنامه صداوسیما در صحن علنی مطرح می‌شود.