سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë افزایش قیمت پیاز/ آقای کرامتی: چرا دولت جلوی صادرات پیاز را نمی‌گیرد؟ پیاز از کیلویی 1500 تومان به 5000 تومان افزایش پیدا کرده و خیلی‌ها قادر به خرید آن و حتی نان نیستند. با افزایش صادرات پیاز، شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود.
ë گرانی لبنیات/ آقای سلطانی از کرج: سازمان تعزیرات، کارخانه لبنیات را به‌خاطر گرانفروشی جریمه می‌کند و کارخانه با افزایش قیمت محصول جبران می‌کند، این جریمه‌ها هیچ فایده‌ای ندارد؛ چون دوباره شاهد افزایش قیمت لبنیات بخصوص ماست هستیم. مسئولان محترم لطفاً راهکار دیگری پیش بگیرند تا مانع افزایش قیمت لبنیات شود.
ë تحویل شناسنامه المثنی بعد از سه ماه/ سیدجمال‌الدین نوین: برای دریافت شناسنامه المثنی مراجعه کردم، گفتند سه ماه طول می‌کشد. با توجه به اینکه سیستم‌ها الکترونیکی است چرا این همه زمان می‌برد؟ از مسئولان محترم اداره ثبت احوال درخواست پاسخگویی در این خصوص را دارم.
ë انتقاد به حقوق ناچیز بازنشستگان/ محمدرضا سلامی راننده بازنشسته: با 12 سال سابقه رانندگی و پرداخت بیمه بازنشسته شدم. دریافتی اینجانب در حال حاضر 700 هزار تومان است. با این مبلغ ناچیز بازنشستگی چطور باید زندگی کنیم؟ درخواست بازنگری و بررسی دارم.
ë ترکیدگی انشعاب آب منطقه مهدیه اسلامشهر/ یک شهروند: لوله آب انشعاب اصلی واقع در اسلامشهر منطقه مهدیه شهرک احمدیه روبه‌روی بوستان 5 بارها دچار ترکیدگی شده است. برای جلو‌گیری از به هدر رفتن آب و ایجاد مشکلات در تردد مردم منطقه، درخواست رسیدگی و تعمیر اساسی برای رفع ایراد انشعاب آب این منطقه را داریم.
ë مشکلات هموطن رامسری/ جانباز خلیل تاج کوزه‌گر از رامسر: در زمان جنگ دچار موج گرفتگی شدم که الان با مشکلاتی دست به گریبان هستم. مدارک خود را ارائه داده‌ام ولی درخواست جانبازی اینجانب را پیگیری نمی‌کنند. از مسئولان درخواست پیگیری دارم.
ë جمع‌آوری کتب درسی مدارس برای مناطق محروم/ طالب حسنی: در شرایطی که کمبود کاغذ در کشور داریم، پیشنهاد می‌کنم کتاب‌های درسی دانش‌آموزانی را که در پایان سال تحصیلی هستند جمع‌آوری کرده و به این مناطق محروم بفرستند و در آن مناطق از این کتب استفاده کنند.